Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Quir schreef:manubres schreef:Waarom is Imke er niet mee doorgegaan?
Imke reed hem al heel lang niet meer en maar goed ook. Daar stond ie meer op stal dan wat anders.
Hij staat al een tijdje op de beukenvallei, waar hij veel beter tot zijn recht komt (kwam).
horseyfries schreef:Quir schreef:Als dat zo zou zijn, zou hij nooit naar een andere ruiter verhuisd zijn. Ik kan overigens ook weinig noemenswaardige prestatie opnoemen...
Dat jij dat niet kan opnoemen zegt me niet zoveel...Hij was reservekampioen van Nederland in de Lichte Tour, ik vind het noemenswaardig....
horseyfries schreef:Dat is idd slechts jouw mening. Het beste resultaat van OO Seven is behaald door Imke, en in NL is top drie Lichte Tour naar mijn mening ook voor een dekhengst een heel goed resultaat, waar elke hengsteneigenaar blij mee zou zijn. Dat is niet de enige prestatie, hij heeft op grote internationale wedstrijden met Imke heel vaak gewonnen. Blijkbaar heb jij veel op met de nieuwe ruiter, dat is prima, ze heeft ook goed werk gedaan. Beetje jammer dat jij dat afzet tegen de vorige ruiter, dat heeft ze niet verdiend.
goldyp schreef:Omdat moeders dat perse wilde, en op het oog was hij best een mooie hengst overigens was hij toen pas goedgekeurd en dan weet je ook niet dat er onder de nafok zoveel moeilijke en luchtzuigende nakomelingen zitten.
Vudress schreef:goldyp schreef:Omdat moeders dat perse wilde, en op het oog was hij best een mooie hengst overigens was hij toen pas goedgekeurd en dan weet je ook niet dat er onder de nafok zoveel moeilijke en luchtzuigende nakomelingen zitten.
Moeilijk? Als er 1 hengst brave en bewerkbare paarden geeft is OO Seven het wel.
horseyfries schreef:Quir schreef:Als dat zo zou zijn, zou hij nooit naar een andere ruiter verhuisd zijn. Ik kan overigens ook weinig noemenswaardige prestatie opnoemen...
Dat jij dat niet kan opnoemen zegt me niet zoveel...Hij was reservekampioen van Nederland in de Lichte Tour, ik vind het noemenswaardig....
newt schreef:horseyfries schreef:
Wanneer een hengts naar het buitenland word verkocht gaat het 9 van de 10 keer om een hengst die op wacht word gezet of zelfs word geschrapt uit het KWPN hengsten bestand, om dat te voorkomen verkopen ze de paarden naar het buitenland! Dan kan het KWPN ze niet schrappen
petraaken schreef:http://www.paardenfokken.nl/progeny.php
Als ik bovenstaande lijst bekijk van zijn nakomelingen zitten er toch flink wat op Z niveau en zels al op Lichte Toer niveau. Dus zo slecht zijn die nakomelingen niet en dat luchtzuigen is blijkbaar ook geen onoverkomelijk probleem.