Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jeetje het zal je gebeuren.... gabiiy schreef:daarom mocht ik van annemarie van der toorn dus ook het deurtje in de trailer niet open laten...![]()
jeetje dat dat paard er alleen maar een been wond aan over heeft gehouden zeg, wat een geluk!
paarden zien niet zoals wij diepte en dergelijke en zien niet in dat ze niet door zo'n raampje of deurtje passen
en als ze schrikken of in paniek raken gaan ze dus dit soort dingen doen..

kiwiwitje schreef:toen ik las dat het paard door de voorkant van de trailer naar buiten kwam dacht ik aan wat een ruin van ons ooit heeft gedaan.. die is door t zijdeurtje gekomen..(paard zelf is 1.75 mtr) door een deurtje waar je als persoon uit moet.. midden op de snelweg.. hij greeg hem open. en schoof met zijn benen door het opstapje.. in de berm hebben we hem terug kunnen duwen, daarna sprong ie in 1x die trailer uit.. en toen was het echt van hmm hij moet er wel terug op.. en hij liep zo erop. konden helaas wel in 1x door rijden naar utrecht want zijn hele knie lag open.. kon je een vuist instoppen. maar hij loopt nogsteeds de trailer(en vrachtwagen) zo op.
Ontopic: hoop dat het paard er geen dingen aan overhoud.

Miekie74 schreef:Het uitladen lijkt me hier niet het probleem, dat deed hij zelf al wel ;)
Nu moeten ze hem nog leren om pas uit te stappen op de plaats van bestemming.
Maar serieus, je kijkt toch wel heel raar als je dit in de autospiegel ziet gebeuren.
Hopelijk houdt het paard er niets aan over.
Ik heb er wel eens één over de achterklep zien komen, maar toen stond de trailer wel stil.
Ook die pony heeft daarna geen laadproblemen gehad.