Welsh pony Cappie wint voor de tweede maal kampioenstitel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dyonne
Moderator Over Paarden

Re: Welsh pony Cappie wint voor de tweede maal kampioenstitel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 19:33

Neem aan van wel. Op de NWPCS keuringen strijden men- en tuigpony's niet tegen elkaar.

patrick76

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 20:14

moeten we met dit nieuws de voorpagina vullen? Jeetje wat een overdreven gedoe. Kan er wel een eigen pagina voor Arno worden gemaakt of voor die Welsh B hengst die 3 keer allround Welsh Sportpony was.

GMR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 20:52

Gaaf beestje :)

LdJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 21:02

patrick76 schreef:
moeten we met dit nieuws de voorpagina vullen? Jeetje wat een overdreven gedoe. Kan er wel een eigen pagina voor Arno worden gemaakt of voor die Welsh B hengst die 3 keer allround Welsh Sportpony was.

Hihi, daar zat ik nou ook aan te denken, maar om dat nou zelf te zeggen :o Maar een B die 3 keer allround sportpony wordt is ook zeer zeldzaam ja!

Dyonne schreef:
Neem aan van wel. Op de NWPCS keuringen strijden men- en tuigpony's niet tegen elkaar.

Voor de Zilveren Zweep wordt sinds een paar jaar de menpony bijgetrokken omdat er te weinig tuigpony's zijn volgens het bestuur. Van oorsprong is de Zilveren Zweep bedoeld voor enkelspan tuigpony's limietklasse... Deze prijs is in iedergeval niet dit jaar voor de tweede keer gewonnen, want ik heb deze prijs vorig jaar zelf gewonnen. Vandaar mijn vraag of het om de menrubriek of over het algemeen. :)

alice.kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 21:34

Een leuke prestatie, maar ben het wel eens met Laura en Patrick!!

En ik denk dat ze inderdaad 2 keer over bij de menpony's bedoelen, want ik weet bijna wel zeker dat het bij andere rubrieken al wel eens eerder gebeurd is.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 17:12

o die heb ik ook al vaker zien lopen,leuk dier maar vind de lange manen niet zo goed staan tijdens het rijden.
wel mooi die lange manen maar voor een wedstrijdsport verwacht je toch wel dat ze netjes gevlochten zijn