Jumping Indoor Maastricht afgelast

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 14:43

Vanmiddag was de direktie van het MECC op radio L1. Ze zijn aan het onderzoeken of het JIM toch door kan gaan maar willen dan met een andere organisator in zee gaan. Waren nu flink rond aan het bellen. Of het dit jaar nog zou lukken of volgend jaar kon hij nog niet zeggen. Zij hadden het ook via het persbericht moeten horen. BCM had het hun niet persoonlijk gezegd van tevoren.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 16:56

Goh dat zou leuk zijn. Zou ze zeker goed doen, een andere organisator, en dan hopelijk ene die ook flink wat leuke kraampjes weet te regelen voor de wat minder rijke mensen :Y) En als ze dan eens de ruimte die over is gebruiken voor een rommelmarkt met paardenspullen ofzo :Y) Zo veel leuke ideeën om meer bezoekers te trekken, ze moeten alleen eens goed wat durven te veranderen :)
Vroeger had je de sinterklaasmiddag voor de kinderen, super leuk vond ik dat! Stuntpieten die allerlei trucjes deden.. En die shet-race :)) Dat was de laatste jaren ook niet meer, toch?

Voor het MECC zal de JIM toch ook een van de grootste evenementen van het jaar zijn, toch? Ik denk niet dat ze dat graag kwijt willen.

SanderD

Re: Jumping Indoor Maastricht afgelast

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 18:06

Tijd inderdaad om te vernieuwen, ik weet nog dat de halve hal volstond met paardenvrachtwagens en campers om mee op concours te gaan, de tijden dat zulke producten goed verkocht werden zijn voorbij gok ik zo. :+

Firebug

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 20:00

8nnemiek schreef:
Vroeger had je de sinterklaasmiddag voor de kinderen, super leuk vond ik dat! Stuntpieten die allerlei trucjes deden.. En die shet-race :)) Dat was de laatste jaren ook niet meer, toch?

volgens mij was die er wel nog, maar dan op zondag ochtend. vorig jaar was er ponyspringen en idd ook stundpieten.

Ik vind het echt jammer dat het niet meer is. Wij zijn er al vaak geweest, en ook altijd teruggekomen (het is natuurlijk ook in de buurt...). Waren wel aan het twijfelen, omdat het dit jaar weer minder zou worden, maar nu gaat het dus helemaal niet meer door.
Jammer! hoop dat het volgend jaar dan wel weer door gaat :j

Nagyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 20:19

8nnemiek schreef:
Goh dat zou leuk zijn. Zou ze zeker goed doen, een andere organisator, en dan hopelijk ene die ook flink wat leuke kraampjes weet te regelen voor de wat minder rijke mensen :Y) En als ze dan eens de ruimte die over is gebruiken voor een rommelmarkt met paardenspullen ofzo :Y) Zo veel leuke ideeën om meer bezoekers te trekken, ze moeten alleen eens goed wat durven te veranderen :)

Voor het MECC zal de JIM toch ook een van de grootste evenementen van het jaar zijn, toch? Ik denk niet dat ze dat graag kwijt willen.

Euh.... De tefaf is het evenement voor het mecc..

Nagyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 20:20

estja schreef:
Vanmiddag was de direktie van het MECC op radio L1. Ze zijn aan het onderzoeken of het JIM toch door kan gaan maar willen dan met een andere organisator in zee gaan. Waren nu flink rond aan het bellen. Of het dit jaar nog zou lukken of volgend jaar kon hij nog niet zeggen. Zij hadden het ook via het persbericht moeten horen. BCM had het hun niet persoonlijk gezegd van tevoren.

Ik zal gaan solliciteren :D

Featherlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 20:21

Ik vind het erg jammer..
Ik keek er ieder jaar erg naar uit en het is lekker kort in de buurt

StableEnable

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 23:05

Verschrikkelijk zo veel evenementen als er verdwijnen. Crisis? of is de drempel steeds hoger geworden. De prijzen voor toegang en voor standhouders en sponsoren te hoog? Hoe dan ook. Er verdwijnen veel hele mooie concoursen..