Die ruiter is iemand die het paard echt verknald,zo zie je maar weer duur paard hoeft niet altijd te winnen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ayasha schreef:Ja want Toot is het gewend losjes gereden te worden. Kom op zeg zijn jullie blind geweest?
En Toot is heus geen klein zielig dingetje dat de hele grote boze mensenwereld tegen hem heeft en er niks van snapt. Toot is een stoere kerel met een boel kracht waar M.A.R nog mee moet leren om gaan. Komt wel in orde.
kohtje ja, bij het verlaten van de ring in vrije stap zeker?
Dat is het hem net. Maar Gal zou nog wel goed gepraat worden als hij er achterstevoren op zat.
haffie83 schreef:He wat naar het paard krijgt de schuld,zet Isabel werht erop en dan komt het wel goed.
Die ruiter is iemand die het paard echt verknald,zo zie je maar weer duur paard hoeft niet altijd te winnen

haffie83 schreef:He wat naar het paard krijgt de schuld,zet Isabel werht erop en dan komt het wel goed.
.Carmy81 schreef:Ayasha schreef:Ja want Toot is het gewend losjes gereden te worden. Kom op zeg zijn jullie blind geweest?
En Toot is heus geen klein zielig dingetje dat de hele grote boze mensenwereld tegen hem heeft en er niks van snapt. Toot is een stoere kerel met een boel kracht waar M.A.R nog mee moet leren om gaan. Komt wel in orde.
kohtje ja, bij het verlaten van de ring in vrije stap zeker?
Er is een verschil tussen deran en STRAK deran..... dit was te strak deran
. Daarbij heeft Toot er ook een handje van achter de LL te gaan lopen. Zowel bij Gal als bij MAR.
. Ik hoop het iig van harte voor ze. Carmy81 schreef:Ayasha schreef:Jullie lezen echt niet dat hij ook zegt dat hij een ruiter die bepaalt wat er gedaan moet worden mist he?
Nee carny dat is een mening. Geen feit.
Daarom waren ze 5e met de kür, omdat dat geen feit is.....uhuh....
. Carmy81 schreef:Ayasha schreef:Jullie lezen echt niet dat hij ook zegt dat hij een ruiter die bepaalt wat er gedaan moet worden mist he?
Carmy81 schreef:Ayasha schreef:Jullie lezen echt niet dat hij ook zegt dat hij een ruiter die bepaalt wat er gedaan moet worden mist he?
juist, de jury. Dat een jury hem deze ronde op een vijfde plaats heeft gezet betekend niet dat het een feit is dat Toot met MAR minder is

Ollie23 schreef:Carmy81 schreef:Duidelijk geen klik bij die twee. En veels te veel druk vanvoren !!
Hij moet leren loslaten en dan loopt Toot wel. Hij snapt de ruiter niet.
Vind het wel sneu voor Toti, onze topper !!
Inderdaad dat gevoel kreeg ik ook precies toen ik ze gisteren zag.
Misschien dat PS de Duitse consumentenbond kan inzetten; Het gekochtte artikel, in dit geval Totilas, voldoet niet aan de verwachtingen om een medaile te hebben.
Heel makkelijk om de schuld bij het paard te leggen die trekt toch niet z'n bek, excuses me, mond open...