Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) 
christel82 schreef:Ben ik nou gek of loopt de muziek voor op de kur in het filmpje? In ieder geval fijn dat HP met zo'n score samen met Nadine afscheid kan nemen. Dat is de toch wel een bekroning op hun samenwerking.
Active schreef:Judith_VB schreef:Pensioen? Fokmerrie zijn is ook een zwaar leven hoor.
Die wordt elk jaar vol gedouwd omdat het zo'n goede merrie was en je moet er toch nog wat aan kunnen verdienen.
That's life. Commercie en de centjes gaan voor.
Beetje negatieve inslag dit.
Het zou enorm zonde zijn om zo'n merrie leeg te laten. Hoeveel merrie's voldoen aan het nivo waarop deze merrie heeft gepresteerd!! Maar heel weinig!
Jitske schreef:Ik vond het toch echt een mooi en waardig afscheid. De kur was meer afscheid dan het stukje erna. Maar ik kan me voorstellen dat Nadine lekker haar stal wilde opzoeken. Die heeft hard genoeg gewerkt de laatste paar dagen. Dan laat je haar toch niet nog een half uur door die ring sjouwen?
Nee hoor, ik vond het super. Netjes gedaan van HP en nu een welverdiend pensioen
essie_blue schreef:Pff wát een reacties zeg.
Heerlijk toch, dat dat beest na al dat harde werken nu lekker op de wei kan met een veulentje?
Ik vind het wel een waardig afscheid, al die toeters en bellen soms, alsof dat paard het wat kan schelen.
En dat met losrijden, hij zei zelf al, 'ze moest het uit haar tenen halen', ze moeten wel een beetje opgepept worden.
Vervelend zulke reacties.
Ik hoop dat Nadine nog jaaaaren mee gaat!

Cayenne schreef:Jongens jongens, er staat dat ze misschien een keer een veulen krijgt.
Waar staat dat ze al fulltime fokmerrie door het leven zal gaan?
Ik vond het een erg mooi en waardig afscheid. Sowieso niet teveel toeters en bellen voor Nadine.
Daar is Hans Peter geen type voor en Nadine geen paard voor.
Hopelijk mag ze nog jaren van haar rustige leven genieten