Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Meloves schreef:Cayenne schreef:Een groot ruiter zei ooit: "Genialiteit gaat gepaard met gekkigheid".
Erg van toepassing op deze merrie
Dit zei Sjef Janssen
Ik vind het ook top hoe Edward deze merrie rijdt. Ik denk dat zeker 90% van alle ruiters niet met dit dier over weg kunnen. Dat hij dit laat zien vind ik een topprestatie. Natuurlijk kan het altijd beter, daarom is paardrijden ook zo leuk...
caro29 schreef:Ik vind het zo knap hoe Edward met Sisther rijdt. Denk dat het paard het meest sensibele en heetste paard is die er tussen loopt. Kwaliteit is niet altijd makkelijk. Zodra Sisther haar zenuwen de baas krijgt hebben we een nieuwe totilas.. Edward zelf heeft zoveel kwaliteiten als ruiter. Dat gaat hem vast lukken. Nu zie je pas hoe goed Edward is. Vind Totilas een heel stuk minder onder Rath lopen.
Heb de proef gemist, iemand enig idee waar ik deze terug kan vinden?
caro29 schreef:Ik vind het zo knap hoe Edward met Sisther rijdt. Denk dat het paard het meest sensibele en heetste paard is die er tussen loopt. Kwaliteit is niet altijd makkelijk. Zodra Sisther haar zenuwen de baas krijgt hebben we een nieuwe totilas.. Edward zelf heeft zoveel kwaliteiten als ruiter. Dat gaat hem vast lukken. Nu zie je pas hoe goed Edward is. Vind Totilas een heel stuk minder onder Rath lopen.
hij komt er wel weer ....