NoaC"]
[quote][quote="Britty"]
[quote="mazzeltje schreef:wat is DAT nou toch weer....het moet ook niet gekker worden, en de politie en (vooral) de dierenarts wilden niet komen?? Lekkere dierenarts zeg, daar heb je wat aan!!!
Ik ben het er ook absoluut niet mee eens, dat wil ik voorop stellen... Maar er is een soort regel dat dierenartsen geen dier behandelen zonder toestemming van de eigenaar. Die was in dit geval onvindbaar. Waarschijnlijk heeft het met zoiets te maken.
[/quote]
Ik vind dat een dier in nood (ziek in dit geval) ALTIJD geholpen of behandeld moet worden! Toestemming of niet!
Lijkt me wat anders als de eigenaar echt "nee" zegt....maar in dit geval was er geen eigenaar om het aan te vragen en dan vind ik dat ze de plicht hebben om hulp te verlenen!
[/quote]
Bij mijn weten wordt een dier geholpen als er voor de behandeling betaald wordt. Of dat nu door de eigenaar gebeurt of door iemand anders, dat maakt niet uit.
Verder vind ik het zeer triest dat er nog steeds mensen zijn die zoiets kunnen doen. Een hulpeloos dier aan zijn lot overlaten... Ik heb er geen woorden voor!