Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jasmijn76 schreef:nou HF, ik vind zn passage piaffe nog steeds om te kwijlen hoor, waar iedereen nu lyrisch is over Uthopia(ik ook hoor!) heeft Totilas veel meer power in de piaffe.....alleen lijkt het wel of Totilas aan 1 kant 'vast'zit.....kan het niet uitleggen met ze zigzag zag je ook dat linksom(moet ik even goed denken hoor, is spiegelbeeld)...iets strakker zat..ach, zal het me wel verbeelden...maar de vorige keer gaf hij mij die indruk ook al, iets kantelen met zn hoofd
Jasmijn76 schreef:nou HF, ik vind zn passage piaffe nog steeds om te kwijlen hoor, waar iedereen nu lyrisch is over Uthopia(ik ook hoor!) heeft Totilas veel meer power in de piaffe.....alleen lijkt het wel of Totilas aan 1 kant 'vast'zit.....kan het niet uitleggen met ze zigzag zag je ook dat linksom(moet ik even goed denken hoor, is spiegelbeeld)...iets strakker zat..ach, zal het me wel verbeelden...maar de vorige keer gaf hij mij die indruk ook al, iets kantelen met zn hoofd
horseyfries schreef:Jasmijn76 schreef:nou HF, ik vind zn passage piaffe nog steeds om te kwijlen hoor, waar iedereen nu lyrisch is over Uthopia(ik ook hoor!) heeft Totilas veel meer power in de piaffe.....alleen lijkt het wel of Totilas aan 1 kant 'vast'zit.....kan het niet uitleggen met ze zigzag zag je ook dat linksom(moet ik even goed denken hoor, is spiegelbeeld)...iets strakker zat..ach, zal het me wel verbeelden...maar de vorige keer gaf hij mij die indruk ook al, iets kantelen met zn hoofd
Passage piaffe is nog altijd heel goed, maar de uitgestrekte draf mag de naam niet eens hebben want het is geen schim meer van uitstrekken, en dat hij verkantelt in zijn hoofd en vast zit aan één kant heb je goed gezien. Kortom, hij verliest aan uitstraling, souplesse en losgelatenheid...