Is er nergens Live stream voor mensen buiten Nederland?
marjolein_el
Geplaatst: 17-08-11 10:11
oh oke dan zal dat wel voor morgen zijn. Nou dan kijk ik het maar terug ;p hp minderhout kan ik wel zien
x_Rebecca
Geplaatst: 17-08-11 10:12
Ligt het aan mij dat de commentator op de livestream het niet meer doet?
History_
tamoreliefje schreef:
daar ben ik ook wanhopig naar op zoek
RM94
Ik vond Emile Faurie beter dan Helen Langehanenberg. Vond haar zelf erg onrustig veel prikken met de sporen, piaffes niet sterk en dan 2 foutjes. Emile hele mooie onstpannen rit en ja alles mag misschien wat spectaculairder maar dat paard is wel super afgericht zeg
De eerste start Lisbeth Seierskilde is inmiddels gestart. Het wachten is op bevestiging van de score van deze jonge amazone, die een fijne rit liet zien. Op dit moment groet Helen Langehanenberg af na haar eerste proef. De hengst Damon Hill maakte een niet volledig geconcentreerde indruk. In de wissels om de pas en in de passage over de AClijn richting het afgroeten maakte zij een aantal grote fouten. Als derde in de ring verscheen Emile Faurie. De engelse liet een constante proef zien zonder noemenswaardige storingen. Aan het applaus te horen waren de engelse fans erg tevreden.
RM94
Geplaatst: 17-08-11 10:13
_Azar_ schreef:
tamoreliefje schreef:
daar ben ik ook wanhopig naar op zoek
Arme Azar kom gezellig bij mij zitten ben alleen op kantoor Heb echt alles gegoogled voor je maar kan niets vinden
marjolein_el
Geplaatst: 17-08-11 10:13
x_Rebecca schreef:
Ligt het aan mij dat de commentator op de livestream het niet meer doet?
nee ligt niet aan jou ;p hoor er nog wel gemompel doorheen in het engels maar niet verstaanbaar
Tjuppie
Geplaatst: 17-08-11 10:15
Bonita_Bon schreef:
ik ben erg benieuwd, helaas doet de livestream van NOS het niet bij mij op de mac
bij mij wel
Bonechi_
Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-11 10:16
Catherine Rasmussen en haar Orlando III vormden nog geen optimale combinatie. Ze moeten nog veel meer bevestiging laten zien in de grand prix onderdelen. Op dit moment start Grethe Barake voor Estland. Estland is hier niet met een compleet team aan de start. De ruin O.Hot CHocolate is Nederlands gefokt en bleef iets teveel met zijn voetjes aan de vloer in de piaffe op het laatste lijntje.
History_
Geplaatst: 17-08-11 10:16
RM94: dat is lief! tja, tijdens de wereldbekerfinale was het andersom, toen konden jullie het in Nederland niet volgen en wij wel als jullie me wat op de hoogte houden ben ik ook blij