Outdoor Helvoirt afgelast na dood van Danielle Katsman

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wickedwyvern

Re: Outdoor Helvoirt afgelast na dood van Danielle Katsman

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 23:05

veel sterkte voor de nabestaanden!

oensan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 08:11

Wat afschuwelijk, zo jong uit het leven gerukt. Heel veel sterkte voor haar gezin en iedereen die haar na stond......

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 08:59

Zojuist was het ook op Radio 8FM te horen, dat Outdoor Helvoirt afgelast is.
Heel begrijpelijk. Daar hebben ze op dit moment andere prioriteiten.
Veel sterkte nogmaals aan iedereen die haar kende.

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 09:28

Heel veel sterkte voor alle nabestaanden en iedereen die haar kende. En vooral haar gezin..

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 09:30

Ik ben een van die vrijwilligers van outdoor en kende Danielle dus persoonlijk. Ik moet zeggen dat ik me afvraag of het wel zo'n goede stap is om het evenement waar zij zich zo voor ingezet heeft af te lasten. Persoonlijk had ik mijn respect liever getuigd door een moment van stilte eventueel het dragen van een rouwband én het stinkend hard werken om het toch ondanks dit vreselijke ongeluk te laten slagen.
Er leeft namelijk een groter belang, alles staat al klaar en heeft heel veel geld gekost. Geld wat opgebracht is door sponsoren. Ik hoop en verwacht dat zij begrip op zullen brengen voor de afgelasting, nog meer hoop ik er op dat zij volgend jaar nog willen sponsoren. Dit jaar is er door hen geld in gestoken en daarvoor is niets in retour gekomen. Zakelijk vraag ik mij af of dit besluit wel het goede is.
Na het ongeluk van vorig jaar is het al niet makkelijk, ik hoop zo dat de afgelasting dit jaar niet de uiteindelijke doodsteek is voor het evenement zelf.

Vudress

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 09:38

Ik begrijp je zakelijke overwegingen, maar vind het niet echt gepast om dit op bokt in dit topic te publiceren.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 09:48

Waarom niet?

Dit topic gaat over de aflasting van het concours. En als buitenstaander schoot dit ook door mijn hoofd.

Zoals men vaak zegt, de overledene had dit misschien zo niet gewild. Misschien had ze juist liever gehad dat iedereen zich voor ' haar' concours zou inzetten.

Wat niet wegneemt hoeveel verdriet iedereen heeft!

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 10:08

Wat een klap......In 1 ruk een compleet leven verwoest. Ik kan me voorstellen dat de gevoelens gemengd zijn qua beslissing tot aflassen of door laten gaan. Welke beslissing er ook genomen was, er zijn altijd wel mensen die het er niet met de besloten beslissing eens zijn.

Maar respecteer de beslissing, en geef de nabestaande de tijd en kans om dit grote verlies te verwerken zoals ze dat zelf wensen.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 11:13

Niet één, maar vele levens zijn door haar overlijden verwoest. Niet het minst van haar ouders, man en kinderen die nu verder moeten zonder haar. Vreselijk....

palissander

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 11:15

Aan iedere beslissing kleven voor- en nadelen. Of je er nu zakelijk of persoonlijk naar kijkt, is er uberhaupt 'een juiste beslissing'? Gevoelsmatig zeg ik ook afblazen, maar er zijn vast en zeker ook goede redenen om het juist wèl door te laten gaan. Laten we dit alsjeblieft hier niet gaan uitvechten en respecteren dat deze beslissing is genomen, misschien wel in overleg met de nabestaanden. ZIJ zijn het die hier het hardste zijn getroffen, vergeet dat niet!!!!
Daan zette zich voor 200% in voor de organisatie! Net als voor haar leerlingen en paarden. Als voormalig pensiongast kan ik daar volmondig over meepraten!!! Mijn paarden en wijzelf hebben een fijne tijd gehad daar en we zullen Daan dan ook niet vergeten.
Mijn hart huilt voor de 3 kleine mennekes die ze achterlaat en voor Gert-Jan, haar en zijn ouders die zo bij alles betrokken waren. Sta sinds gisteren op automische piloot en er komt niks uit mijn handen.
Zo worden we allemaal bij tijd en wijlen weer eens met ons neus op de feiten gedrukt. Normaal is het 'een bericht in de krant' en overkomt het altijd 'iemand anders'. Nu is het (voor mij) vreselijk akelig dichtbij en besef je het eens te meer. Hopelijk kan iedereen op zijn/haar manier een plekje vinden voor dit afschuwelijk verlies.
Daniëlle rust zacht lieve meid...... Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 11:24

Ik neem aan dat het vooral in overleg is gegaan met de nabestaanden en ik vind dat hun keuze gerespecteerd moet worden :j Dan lijkt het zakelijke aspect mij totaal niet relevant..

Nogmaals sterkte voor iedereen die er zo bij betrokken is.

byjou1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 15:02

Wat een vreselijk nieuws....heel veel sterkte voor de nabestaanden....

palissander

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 18:17

Zoals bekend is de gehele organisatie van Outdoor Helvoirt in handen van een grote vriendenclub en deze mensen zullen begrijpelijkerwijze allemaal op de begrafenis aanwezig willen zijn die aanstaande zaterdag zal plaatsvinden. Vandaar dat afgelastig onomkoombaar was. Dit vergat ik nog bij mijn eerdere bijdrage te vermelden.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 18:43

Oke dat is inderdaad geheel logisch! Daar had ik nog niet aan gedacht!