Wat verschrikkelijk voor de eigenaren, het zal je maar gebeuren. En dan waarschijnlijk dit schitterende paard nog vermist. Kan er serieus mijn ogen niet vanaf houden, wat een sprookjespaard is dit. Maar het leven van deze mensen is al verwoest.
Lotte_Wessel
Geplaatst: 14-08-11 17:52
Vreselijk zeg! Ik hoop dat ze haar snel vinden. Echt een schitterend dier zeg!
wat vreselijk zeg, de helft van al je paarden omgekomen in een brand... over de vermissing van die prachtige merrie ga ik niks zeggen, behalve dat ik hoop dat ze gauw heelhuids terug bij de eigenaresse komt
Vreselijk, hoop echt dat t paardje nog gewoon los loopt, en niet in vreemde handen is gekomen.. echt ook zielig voor die eigenaar, hoe zij dat vertelde
cupacakex
Geplaatst: 14-08-11 20:19
Wat een nachtmerrie zeg pff.. de waarde van het paard vertellen is idd niet bepaald slim
En niemand die erbij nadenkt dat iemand het paard heeft zien lopen met eventueele brandwonden, haar mee heeft genomen om vervolgens te behandelen? Van een afstand is het makkelijk om te gokken dat het paard gestolen is, maar niemand weet ergens vanaf. Dus kun je ook nergens vanuit gaan.
Voor de rest.. Heel naar om 13 van je paarden leven te zien verbranden.. Wens de eigenaren heel veel sterkte toe
Sjors
Geplaatst: 15-08-11 06:26
OMG wat een mooi paard!! hoop echt dat ze die terug vinden!
fjordowner18
Geplaatst: 15-08-11 08:17
jeetje wat verschrikkelijk
hoop dat ze in iedergeval de vermiste merrie snel terug vinden
jeetje wat erg... je eigen paarden zien verbranden hoop dat ze het paard snel terug vinden
Foahriya
Geplaatst: 15-08-11 12:48
Wat sneu zeg =[ Hopelijk vinden ze haar snel.
gummie
Geplaatst: 16-08-11 08:01
Hmmm... maar als dat paard gestolen zou zijn voordat de fik in de stal werd gestoken, zoals sommigen van jullie vermoeden, dan zou het paard toch direct op de trailer zijn gezet en niet eerst het pad helemaal afgegaloppeerd zijn??? Je laat toch niet eerst een paard loslopen voordat je het steelt? Niet dat dit soort gevallen uberhaupt logisch is.... Maar vind het een beetje vergezocht. Er wordt sowieso altijd zoveel gespeculeerd. We weten het gewoon niet....
Hoe dan ook een heel naar verhaal. Moet er niet aan denken...