) prima overleeft. Zadelmaker laten kijken maar zelfs de vulling was niet hard geworden.Het blijft een verbazend bericht he.
Wat gelukkig dat reddingsdiensten er tijdig bij konden komen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) prima overleeft. Zadelmaker laten kijken maar zelfs de vulling was niet hard geworden.
Dit was ook een keer in NL gebeurd bij een hengst die vertrok ook zo de zee in toen hebben de eigenaren snel een merrie gehaald en die op het strand gezet gelukkig ging de merrie hinniken en draaide de hengst in zee om en zwom weer terug naar de kust.
mebianca schreef:Goh als een paard in paniek is kan ik me voorstellen dat hij gedesoriënteerd is en eigenlijk ook niet zo heel veel ziet als hij zwemt.Dit was ook een keer in NL gebeurd bij een hengst die vertrok ook zo de zee in toen hebben de eigenaren snel een merrie gehaald en die op het strand gezet gelukkig ging de merrie hinniken en draaide de hengst in zee om en zwom weer terug naar de kust.
mebianca schreef:Goh als een paard in paniek is kan ik me voorstellen dat hij gedesoriënteerd is en eigenlijk ook niet zo heel veel ziet als hij zwemt.Dit was ook een keer in NL gebeurd bij een hengst die vertrok ook zo de zee in toen hebben de eigenaren snel een merrie gehaald en die op het strand gezet gelukkig ging de merrie hinniken en draaide de hengst in zee om en zwom weer terug naar de kust.
gelukkig na veel geschreeuw van ons, sprongen wij een gat in de lucht toen ze omkeerde en weer richting kant kwam.