Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HorseTimeXL schreef:ach, schockemole heeft volgens mij nu zowat alleen maar nederlands gefokte paarden in zijn stal staan, volgens mij geen 1 zelfgefokte.. toch is het nu minder erg, omdat ze nog niet zo veel emotie als edward en totilas hebben vrijgemaakt, maar het blijft zonde. Snap alleen niet waarom hij dan niet voor Astrix is gegaan, die 2x wereldkampioen is geworden haha. ik hoop niet dat bretton woods alleen maar gaat dekken, ik hoop ook dat hij ooit de ring in zal verschijnen.
Wuis schreef:Jammer dat er weer een talent weggekocht wordt, maar tja er zal een flink bedrag voor gegeven zijn dus logische keuze van de eigenaren.
Wel grappig trouwens hoeven 'nieuwe Totilassen' er wel niet zijn.Eerst was Girasol de nieuwe Totilas, Voice heeft die naam ook al, nu Bretton Woods, en er waren nog wel een aantal.
Ayla_4Ever schreef:Ketaki schreef:zonde dat hun alle NLDse toppers wegkopen, maar zo kun je wel redeneren dat NLD heel goede paarden fokt.
idd! wij mogen trots op nl zijn!![]()
MLoeser schreef:Ketaki schreef:zonde dat hun alle NLDse toppers wegkopen, maar zo kun je wel redeneren dat NLD heel goede paarden fokt.
Natuurlijk is het super dat al die NL gefokte paarden het zo goed doen in de sport, en dat Nl gefokte paarden de medailles in de wacht slepen, maar een NL gefokte ruiter of amazone die het goud naar huis meeneemt, daar blijft altijd wat voor te zeggen