linky schreef:Een paard (plm. 650 kg) 100 meter meeslepen? Hoe hard rijdt je dan?
en wat dacht je ervan dat hij niet doorhad dat het beesie er nog onder zat! want de politie is eerst gaan zoeken..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het was maar een peugeotje, daar past nog geen mini onder
Zie mijn post van daarnet.
Blue_Eyes schreef:Die auto moet eerst de helling af, dus die kantelt wat voorover. Paard valt eraf, valt als eerste in het water, auto komt er bovenop terecht. Izze simpel
zonnepaardje schreef:driebergen schreef:Jeetje...
Dat paard kan nooit lang geleden hebben...
Die heeft eerst een klap van de aanrijding gehad en voor die het wist lag hij al onder die auto in het water.
Neemt natuurlijk niet weg dat het sneu is, hoor, daar niet van.
Als ik eerlijk ben heb ik meer met de bestuurder te doen... die heeft een paard op z'n dak gehad! als je de deuk in de aut ziet, precies recht boven hem. Mijn hemel, wat moet die man geschrokken zijn!
Gelukkig heeft hij het overleefd!
Ik heb niet echt met de bestuurder te doen, als ik zo het artikel lees... (kan natuurlijk anders op mij overkomen)
Want blijkbaar zegt de bestuurder: 'ik heb vermoedelijk een paard aangereden..'
Dan vraag ik me af waar hij mee bezig was als hij niet doorhad dat er een paard op zijn neus is gebotst en dan eens 100m heeft meegesleept..![]()
Ergens klopt het verhaal volgens mij niet helemaal !
Daks schreef:Helemaal mee eens!Sorry maar vind het jammer dat er weer respectloos gespeculeerd word.
We waren er niet bij dus kunnen niet zeggen hoe t gegaan is.
Joenalie1 schreef:Veels te hard!
Het lijkt er op dat deze automobilist een slok op had en wel meer dan 1
let wel het is een vermoeden van mijn kant!
Delphi schreef:Joenalie1 schreef:Veels te hard!
Het lijkt er op dat deze automobilist een slok op had en wel meer dan 1
let wel het is een vermoeden van mijn kant!
Mag ik vragen hoe je aan die vermoedens komt? Dat de man te hard gereden heeft en dat jij vermoed dat hij gedronken heeft? Ken je de man of heb je het ongeluk gezien?
Ik vind het eerlijk gezegd nogal gevaarlijk om vermoedens uit te spreken. Zo te zien is het 's nachts/ 's ochtends heel vroeg gebeurt en was het nog donker. Misschien was die weg helemaal niet verlicht en de pony wel pikzwart. Als zo'n beest ineens voor de auto staat besef je waarschijnlijk niet dat het een pony is.
Ik hoorde al vallen dat daar 80 km per uur gereden mag worden. Het kan dus heel erg goed zijn dat die man zich gewoon netjes aan de snelheid gehouden heeft. Ik geloof dat er bij elk ongeval tegenwoordig op alcohol gecontroleerd wordt, dus dat zal bij deze man waarschijnlijk ook wel het geval geweest zijn.
Triest dat het paardje het niet overleefd heeft, maar gelukkig dat die bestuurder er niets aan over gehouden heeft. Zo te zien is hij namelijk heel goed weggekomen!
Blue_Eyes schreef:zonnepaardje schreef:Ik heb niet echt met de bestuurder te doen, als ik zo het artikel lees... (kan natuurlijk anders op mij overkomen)
Want blijkbaar zegt de bestuurder: 'ik heb vermoedelijk een paard aangereden..'
Dan vraag ik me af waar hij mee bezig was als hij niet doorhad dat er een paard op zijn neus is gebotst en dan eens 100m heeft meegesleept..![]()
Ergens klopt het verhaal volgens mij niet helemaal !
Zoiets gebeurt heel snel, he. En dan kom je zelf - trillend en shakend en verschrikkelijk geschrokken - uit je zinkende auto, maar dat paard is nergens meer te bekennen. Dan denk je dus echt dat je gek wordt. Het is niet zo dat je in die auto zit met dat paard op je dak, eens rustig te kijken: 'Hmm, twee oren, vier hoeven, ja, aan de bouw te zien is het een paard'. Plus, inderdaad, die bestuurder had dat paard zo'n beetje op zijn hoofd, dus dan doe je ook niet zoveel meer.
lauralarissa schreef:Dat is 1km van mijn huis vandaan. Het is een lange donkere weg waar 80 is toegestaan. Er wordt vaak harder gereden.
Als een paard uit het niets op je auto klapt, zie je niet snel wat het nou precies is. Zeker niet in het donker en met een snelheid van rond de 80 km/h.
vreselijk ongeluk, wens alle betrokkenen veel sterkte toe!