Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

saarking schreef:Sander en Marlies mee ??
en Leida dan ?? zij heeft in Hickstead toch wel een beetje beter gereden dan Sander en Marlies ??
zou eerder Sander en Leida sturen maar zeker geen Marlies .

vur schreef:Is dat zo? Ik dacht dat ze met oranje kraagje reed en dan zit je toch in een kader? En zat Sander wel in een kader dan? Hoe dan ook, ik had zeker niet Marlies gedacht. Misschien een bedankje voordat ze zoveel moeite heeft gedaan om zowel als in Aachen als in Hickstead te rijden? Anders snap ik het niet.
Maar nu indd niet zipje71 schreef:Marlies heeft ook in junioren en youngriders vooraan gereden. Met Phoebe rijdt ze net een jaar GP. Ik vind het vreemd dat sommige mensen haar er op aan kijken dat ze met een mindere ster zou starten. Kijk naar Edward, die staat niet eens meer bij de 1e 4 nu hij Totilas kwijt is. Moet ie dan maar niet meer starten? Ligt het bij hem ook aan stress? Als phoebe wat rustiger wordt zal het wat beter gaan tonen
Vudress schreef:Overigens niets ten nadele van Marlies van Baalen. Ze was bij de jeugd al extreem succesvol en rijdt bij de senioren ook al ongeveer 10 jaar Grand Prix met verschillende paarden. Daarnaast loopt de dressuurstal volgens mij erg goed en zijn vele leerlingen succesvol. Alleen die topper met het vermogen van bijvoorbeeld Salinero, Ferro of Sunrise lijkt nog niet voorbij gekomen.
westfalia schreef:jammer van het comentaar van Tineke Bartels over het nieuwe team samenstelling. " dit is op het moment het best mogelijke team wat we hebben. belachelijk die vrouw moet altijd met een ondertoon iets melden, sander heeft het ook dik verdient! en ook jammer dat sunrise niet fit is maar gun iemand anders ook eens wat. kine zine noem ik dat.