Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerte schreef:Ik vind dat ze zelf mogen kiezen zoals Patriess al zegt dat ze bij het ene paard wel een hoedje draagt en bij de ander niet. Ik denk dat de ruiter het zelf wel aardig goed kan inschatten en natuurlijk het blijven vluchtdieren maar ik denk niet dat je mensen het kan gaan verbieden...
QueenE schreef:Ik vind het altijd wel grappig dat hier op Bokt altijd iedereen heel hard roept cap op, en je op wedstrijd bijna iedereen met een hoedje in het Z ziet rijden
xlovelove schreef:geerte schreef:Ik vind dat ze zelf mogen kiezen zoals Patriess al zegt dat ze bij het ene paard wel een hoedje draagt en bij de ander niet. Ik denk dat de ruiter het zelf wel aardig goed kan inschatten en natuurlijk het blijven vluchtdieren maar ik denk niet dat je mensen het kan gaan verbieden...
Verbieden om met hoedje te rijden? Nou dat denk ik toch wel.
Ik kan me voorstellen dat met hoedje rijden toch wat heeft.
Maar toch denk ik dat het verstandiger is om met cap te rijden, geeft veel meer bescherming.
willie57 schreef:Mogen we ook nog zelf wat beslissen!!!!! Die met hoed wil rijden, prima toch. Tegenstanders gewoon cap op. Waarom moeten de tegenstanders zo doordrammen over de hoed. Je hoeft hem niet op. Vanmiddag reden 2 meisjes op paarden bij ons door de straat met "NIETS" op. Gezellig babbelend naast elkaar. Tja, als zo'n paard schrikt van een brommer, tractor, noem maar op, wat zijn dan de gevolgen. Hoor ik eigenlijk nooit iets over. Al die ruiters die in de bak bij huis trainen zonder cap op!! Zie het veel. Tegenstanders, probeer die groep mensen wakker te schudden en laat de Z ruiter zelf beslissen.
willie57 schreef:Mogen we ook nog zelf wat beslissen!!!!! Die met hoed wil rijden, prima toch. Tegenstanders gewoon cap op. Waarom moeten de tegenstanders zo doordrammen over de hoed. Je hoeft hem niet op. Vanmiddag reden 2 meisjes op paarden bij ons door de straat met "NIETS" op. Gezellig babbelend naast elkaar. Tja, als zo'n paard schrikt van een brommer, tractor, noem maar op, wat zijn dan de gevolgen. Hoor ik eigenlijk nooit iets over. Al die ruiters die in de bak bij huis trainen zonder cap op!! Zie het veel. Tegenstanders, probeer die groep mensen wakker te schudden en laat de Z ruiter zelf beslissen.
Lusitana schreef:ladyenpippi schreef:Vind erg jammer als het hoedje eruit gaat, hoord toch eenmaal bij de hogere dressuur.
Een correct afgericht paard ook
Daar was het nl op ingesteld, op gehoorzame paarden die er niet vandoor gaan om het minste geringste......