Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tienus63 schreef:Dan moeten de eigenaren die paarden bij hem neerzetten óók een tik op de vingers krijgen.
Reken maar dat de AID dergelijke adressen wel op de korrel heeft. Én blijft houden.
Het gaat ook maar om een stuk of 4/5? paarden. tienus63 schreef:Ik zit me nu af te vragen of instanties ook onderzoek doen op internet en o.a. dit topic tegen zullen komen.
Als al die 4/5 paarden ieder jaar een veulen krijgen en van die veulens gaat er 1 het hoekje om zou dat in theorie een illegaal gedumpt kadaver kunnen betekenen.
musinge schreef:Hi hi, snap dat het vreemd over komt. Wij voeren genoeg hoor, maar hebben een boerderij. De eerste 10 keer in het jaar betalen we iets van 34 euro en dan alle keren daarna volgens mij iets van 10 of zo. Weet het niet exact. Het betreft dan gewoon doodgeboren lammetjes of overleden kalveren enz. Gebeurt gelukkig niet zo heel vaak hoor...Sorry voor mijn opschudding
daffie1986 schreef:Ik vindt het schandalig, maar ook de overheid gedraagt zich in deze zaak schandalig en wil nergens aan mee werken. Er zijn boeren die aan drukke fiets-/wandelroutes zitten die graag een koelcel willen instaleren om daar de dode dieren in te verzamelen zodat de mensen die langs komen het neit zien en ruiken en vooral omdat je dus de eerste 7 stops heel duur uitbent en je dan tenminste profijt ervan hebt omdat er meerdere dieren tegelijk meegaan. En ik durf dus ook rustig te wedden dat dit de oorzaak van de vele dumpingen is.
Lies_Beuker schreef:Dit is werkelijk schandalig, maar ja, de regering zelf geeft een zeer slecht voorbeeld (oa Staatsbosbeheer):
http://www.youtube.com/watch?v=xi85x1VuNhI