Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ponylies schreef:ja dat topic is er nog een andere is spoorloos verdwenen
is ook al een poosje niks aan gedaan..
Mindim schreef:Nou dan mag ook Bokt zich schamen, dingen zo weg te moffelen. Maar dan wel dit weer als voorpaginanieuws brengen. Idioot.
xxmayleexx schreef:ponylies schreef:ja dat topic is er nog een andere is spoorloos verdwenen
nee hoor [VSW] Verwaarloosd paard, help!
met de naam van de eigenaar in de titel, dat hij gezocht werd
die is verdwenen. ponylies schreef:dat is hetzelfde topic
ShamalArabs schreef:a-typische slokdarmverstopping zo te zien. blijft vaak onopgemerkt door zelfs hele goede dierenartsen wegens gebrek aan symptomen. alleen als je er ervaring mee hebt haal je het er zo uit. 5 of 6 uur compleet zonder een sprietje voer maar met voldoende vers water of een sonde in de slokdarm doet de truc.
zandvangers schreef:het was in elk geval geen slokdarm verstopping want dan was de merrie al dagen eerder overleden .
knollentuin schreef:idd shamal, maar het stukje dat verstopt zit leverd wel een beknelling op van levend weefsel dat op die plaats gewoon afsterft omdat er door de beknelling geen bloedtoevoer is, zielig zielig zielig, en die broer \dierenarts zou zich moeten schamen dat ie niet een ander advies gegeven heeft. ook al is het je familie,hierin gaat je beroepsethiek voor lijkt mij . dit lijkt me ook geen reclame voor zn praktijk
zandvangers schreef:oh echt dat wist ik helemaal niet , sorry .
ik dacht dat slokdarmverstopping altijd acuut was .
maar van Atypische slokdarmverstopping had ik nog nooit gehoord .
zijn daar ook nog meer symptomen van ? of alleen groene snot zeg maar en het vermageren ?