Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
druppeltje schreef:[***] schreef:Die wortel doet het inderdaad echt
http://www.youtube.com/watch?v=3lSixxjmHMI
http://www.youtube.com/watch?v=YWmQLqfE5J0
(dit is een pony die je, toen in de tijd, gewoon niet aan het lopen kreeg als je er niet op zat ... en zelfs als je erop zat ging dat niet vanzelf .. Dus die past wel in het rijtjeNu zijn de tijden gelukkig anders
).
Er is ook eens iemand geweest die het al rijdend heeft gedaan .. was iemand met een fjord .. Ik ga eens zien of ik daar nog wat van vind
En die is al zo oud, daar had ze nog korte manen haha
.
Alecks schreef:Helaas zag ik de vraag niet anders had het volgende de top tien zeker gehaald:
In een topic van een paar jaar geleden werd als tip tegen het steigeren aangeraden om terwijl het paard steigert een rauw ei op zijn hoofd stuk te slaan. Het paard zou dan denken dat het bloed was en dat het zijn hoofd ergens tegenaan gestoten had. Persoonlijk denk ik dat als je zo goed kan rijden dat je terwijl je steigert even een ei uit je zak tovert en op zijn hoofd stukslaat je goed genoeg kan rijden om geen last te hebben van het steigeren... En dat als je het een mep zou verkopen zonder ei het paard ook door zal gaan krijgen dat steigeren misschien geen goed idee is.
Vudress schreef:Alecks schreef:Helaas zag ik de vraag niet anders had het volgende de top tien zeker gehaald:
In een topic van een paar jaar geleden werd als tip tegen het steigeren aangeraden om terwijl het paard steigert een rauw ei op zijn hoofd stuk te slaan. Het paard zou dan denken dat het bloed was en dat het zijn hoofd ergens tegenaan gestoten had. Persoonlijk denk ik dat als je zo goed kan rijden dat je terwijl je steigert even een ei uit je zak tovert en op zijn hoofd stukslaat je goed genoeg kan rijden om geen last te hebben van het steigeren... En dat als je het een mep zou verkopen zonder ei het paard ook door zal gaan krijgen dat steigeren misschien geen goed idee is.
Ik heb dat ei wel eens geprobeerd bij een paard waarbij ik radeloos was omdat hij bleef steigeren. Zo moeilijk is het niet om een paard op zijn hoofd te slaan met een ei terwijl je erop zit. Ik vond het steigeren afleren destijds een grotere klus.Het geeft wel een vies zooitje.
_Danoontje_ schreef:Danique_G schreef:Heb ik eindelijk een goede reden om met mijn paard een biertje in de kroeg te drinken, nu het toch gezond is!
ik stond gister met mijn verzorgshet in de kroeg, alleen geen biertje gehaald :p
eenitraM schreef:Evelli schreef:Mijn pony is niet vies van een Cola-Jenever hoorvind ze heerlijk!
Bijna zonde om aan je pony te geven.Zo'n drankje zou ik nevernooit willen delen
Freggel schreef:Met de wortel leer je je paard toch de piaffe![]()
Evelli schreef:Was ook niet de bedoeling dat ze hem zou krijgenstond te drogen van een wasbeurt naast de picknicktafel en ze stopte zo haar snoet in het glas van mijn stalhouder
tja, en als ze er dan toch al aan beginnen. Veel zin om hem toen nog te delen had hij ook niet
Patatje Joppie chipsjes gaan er ook goed in(ja, mijn pony is echt een gezelligheidsdier, zit het liefste op het bankje van de tafel erbij
)