Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Thomas schreef:Wij Nederlanders moeten maar eens niet aan geld gaan denken, dat wordt er ook niet zoveel meer gekocht, denk aan het landsbelang.. geld gaat hier vaak boven.
Mooie column van Anky weer!
Casablanca schreef:Ik kan me nog alle uitzendingen van DWDD en P&W herinneren. NEEEEEEEEE Totilas wordt niet verkocht voor de Olympische Spelen, NEEEEEE Totilas hoeft niet in de dekdienst, want de eigenaren willen hem alleen inzetten voor de sport. Maar de Vissers werden ook Vi$$er$.
Soms kijk ik er nog wel eens naar bij "uitzending gemist".
Maar altijd blijkt maar weer dat voor GELD alles te koop is.
Edoch we kunnen ook ons tevreden stellen met het feit dat de nummers 1,2 en 3 in Aken KWPN'ers waren en dat er drie in de top tien stonden die door Edward en zijn team zijn opgeleid.
Vorig jaar bezocht ik een gemiddelde wedstrijd in Duitsland. De GrandPrix begon om 7 uur 's morgens and eindigde om 11 uur 's avonds.
Nederland moet nu éénmaal vissen in een heel klein vijvertje, en als dan ook nog de VOC mentaliteit boven komt drijven dan is het over uit en sluiten. Helaas hebben wij geen mensen meer in Nederland zoals Madeleine Winter Schülze. Jammer maar het is niet ander$.
Wie voelt zich geroepen?? Madeleine?? Wo bist du??
Gewoon zó waar! Casablanca schreef:Maar de Vissers werden ook Vi$$er$.
Casablanca schreef:Edoch we kunnen ook ons tevreden stellen met het feit dat de nummers 1,2 en 3 in Aken KWPN'ers waren en dat er drie in de top tien stonden die door Edward en zijn team zijn opgeleid.
Michael1104 schreef:welke topper naast totilas is er nog meer verkocht de afgelopen jaren? Totilas heeft gewoon onze probleem heel lang verborgen gehouden, de top in Nederland is echt niet zo groot als we denken.
De landen om ons heen hebben net wel jonge talenten die het goed doen, als je in de lichte tour in Nederland kijkt, zijn er ook bijna geen paarden die Grand Prix potentie hebben.
Michael1104 schreef:welke topper naast totilas is er nog meer verkocht de afgelopen jaren? Totilas heeft gewoon onze probleem heel lang verborgen gehouden, de top in Nederland is echt niet zo groot als we denken.
De landen om ons heen hebben net wel jonge talenten die het goed doen, als je in de lichte tour in Nederland kijkt, zijn er ook bijna geen paarden die Grand Prix potentie hebben.

mylittlejoy schreef:Michael1104 schreef:welke topper naast totilas is er nog meer verkocht de afgelopen jaren? Totilas heeft gewoon onze probleem heel lang verborgen gehouden, de top in Nederland is echt niet zo groot als we denken.
Painted Black, Lingh?
petraaken schreef:Ben erg benieuwd waarom jij als fokker of investeerder een paard met een waarde van boven het miljoen zou willen houden als ie al gehaald heeft wat er te halen valt in de mooiste kampioenschappen die onze aarde rijk is.Maar zolang die ruiters de paarden rijden voor anderen kunnen die onder hun kont vandaan worden verkocht. Dan moeten die ruiters de paarden zelf aankopen en aanhouden.
daNiielle_ schreef:*voelt weer de eeuwige totilas discussie opkomen*
En okidoki dan? Welliswaar springsport, maar daar werd ook niet zoveel commotie om gemaakt.
Blijf toch niet zo hangen in het verleden, aan de succesen van toen... We zijn hier NU en moeten het doen met de paarden die we hebben!!
Kijk de proeven van Aken nou eens terug, kijk hoe VEEL fouten de Nederlanders daar maakten. Ga dat eerst eens op een rijtje krijgen, dan hoor ik het wilhelmus wel in Rotterdam.
Casablanca schreef:Michael1104 schreef:welke topper naast totilas is er nog meer verkocht de afgelopen jaren? Totilas heeft gewoon onze probleem heel lang verborgen gehouden, de top in Nederland is echt niet zo groot als we denken.
Wonnen de Nederlandse "Onder 25 ruiters en amazones" in Aken niet de Gouden team-medaille.
Is Scandic, Painted Black, Totilas, Ravel, Lingh, UB40, Sir Sinclair en vandaag weer Sandro Boy niet verkocht naar het buitenland ?
Ik kan me niet voorstellen dat dit laatste paard niet via bemiddeling van Anky en Sjef aan Patrik Kittel verkocht is
Ach ze hebben allemaal boter op hun hoofd ! Dus binnenkort zullen er ook wel weer een aantal topper$ naar de Ukraine gaan !
Het is allemaal niet ten faveure van de dressuursport. Een groep Duitsers heeft ook al een intitiatief aangekondigd
http://www.totilas.to
Casablanca schreef:"Geen applaus voor Rath en Totilas"http://www.totilas.to
tiger27 schreef:Hoe kom je er bij dat de paarden niet goed genoeg waren ravel zou zowiezo verkocht worden
En paint b anky zou uit de sport gaan om te gaan moedere en zou niet meer het hoogste niv rijden
Er werd heel veel geld geboden op paint omdat die meid hem leuk vond
tiger27 schreef:Hoe kom je er bij dat de paarden niet goed genoeg waren ravel zou zowiezo verkocht worden
En paint b anky zou uit de sport gaan om te gaan moedere en zou niet meer het hoogste niv rijden
Er werd heel veel geld geboden op paint omdat die meid hem leuk vond