Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ariebren schreef:Pure chloor is levensgevaarlijk.
Maar chloor in verdunde vorm wordt overal als reinigings middel gebruikt.
Bijvoorbeeld onder de naam Halamid. In alle wc reinigers zitten chloor verbindingen.
Het zwembad water wordt ook behandelt met chloor.
Drinkwater zit chloor in.
In heel veel huidzalven zit chloor.
Chloor heeft een bacterie dodende werking.
Goddank niet want anders zou ik stikken want ben er allergisch voor
In Amerika zit er wel chloor in. In meeste EU landen niet. Evelli schreef:colette_007 schreef:Inderdaad voor veel trekpaarden een oplossing. Denk alleen niet dat de gemiddelde (voornamelijk oude) boertjes dit ding op hun weiland gaan zetten...
Daarnaast hoe moet het paard erin als het water hoog staat?
eerst paard erin en daarna het water
. Ik neem aan dat dit niet rendabel is voor mensen met 1 paard. en als je er 5 hebt, moet je dus telkens alles eruit en erin colette_007 schreef:Oke, niet handig dus. Ik neem aan dat dit niet rendabel is voor mensen met 1 paard. en als je er 5 hebt, moet je dus telkens alles eruit en erin
Overigens gaat het met alle equi spa's zo. Kan ook niet anders.. idefix4 schreef:Wat een vondst! Mss dat het ook werkt tegen bepaalde vormen van exceem? Zo zie je maar weer hoe gezond een saunaatje is.Ik ben wel benieuwd hoe ze zouden reageren als ik met mijn paard naar de sauna ga. "Ja, hij vindt warmte zo lekker..."
Nog even en we hebben wellness centra voor onze huisdieren.
Sauna en jacuzzi zijn toch wel 2 hele verschillende dingen
MelanieB schreef:colette_007 schreef:Oke, niet handig dus. Ik neem aan dat dit niet rendabel is voor mensen met 1 paard. en als je er 5 hebt, moet je dus telkens alles eruit en erin
Vraag me af hoe jij het anders wou doen, lijkt me niet dat je ff paard erin laat springenOverigens gaat het met alle equi spa's zo. Kan ook niet anders..
smurffie schreef:Denk niet dat je hier veel paarden een plezier mee doet, meeste vinden bewegend water doodeng.
colette_007 schreef:Vraag me af hoe jij het anders wou doen, lijkt me niet dat je ff paard erin laat springenOverigens gaat het met alle equi spa's zo. Kan ook niet anders..