Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
apple01 schreef:Citaat:Onderdelen die door ons heel goed werden uitgevoerd werden dan ook ondergewaardeerd", aldus Van Baalen,
Zij zegt het en de rest denkt het. Het is de vraag of je dat soort dingen hard op moet uitspreken als de andere, die in mijnogen meer recht van spreken hebben, dit niet doen.
Maar goed.
Wel begrijpelijk dat ze eigenlijk geen tijd heeft. Ze kan maar beter niet gaan denk ik.
Vonkie2009 schreef:Mindfields schreef:Phoebe is ook wel echt een enorme rilkikker hoor, heb haar een aantal jaren geleden regelmatig gereden, was altijd opletten met haar en met moeite naar de ontspanning. Maargoed paard is op haar 7e zadelmak gemaakt en op haar 8e liep ze Prix st Georges, wel erg snel.
Dat is dan wel heel apart. De merrie stond in 2002 al in training bij Annemieke Vincourt-Krom (en werd dus ook gereden) en heeft in 2003 al meerdere wedstrijden gelopen ook op hoger niveau. De merrie is van 1997 en dan klopt het verhaal van jou niet met de werkelijkheid, maar het kan aan mij liggen....
Mindfields schreef:Ik heb de papieren van die merrie nooit gezien en mij is toen verteld dat ze nog maar een jaar onder het zadel liep, en ze startte er toen al PstG mee. Ik heb dat dus maar voor waarheid aangenomen van mijn toenmalige baas. oe het precies zat weet ik dus niet.
Ik had er toen zelf nog geen B proef mee in durven sturen, zo hard en stijf was dat paard. Ga er verder hier niet over uitwijden, kan wel per PB als je meer wilt weten.