Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MissPiggy78 schreef:Te ver naar achter, te ver naar voren..... wat ik leuk vind is dat er gelukkig hier ook eens aandacht wordt gegeven aan een andere tak van de paardensport dan dressuur en springen.
Van mij mag er zoveel mogelijk nieuws over de diverse paardensporten geschreven worden.

We hebben de baansproeiers zelfs nodig gehad vandaag! 
MiniBoots schreef:Ik vind het altijd wel mooi om te zien hoor.
Alleen wat zit die man ver naar achter...of zie ik nou iets wat niet raar is?
Deze houding staat mij ook niet aan.
Maargoed, dat heb ik dus bij alle takken van de sport

Is zijn eerste keer, voor mij de tweede.
(Kon niet blijven, eigen dieren willen ook aandacht...) Thokkadisje schreef:MissPiggy78 schreef:Te ver naar achter, te ver naar voren..... wat ik leuk vind is dat er gelukkig hier ook eens aandacht wordt gegeven aan een andere tak van de paardensport dan dressuur en springen.
Van mij mag er zoveel mogelijk nieuws over de diverse paardensporten geschreven worden.
Hier ben ik het helemaal mee eensMaar de kastelen zijn nou eenmaal in de meerderheid dus daar komt ook meer over op de voorpagina. Maar een beetje meer nieuws over andere rassen en takken van de sport zou ik ook erg fijn vinden
Mocht iemand nog meer willen weten over het jureren van een IJslanderwedstrijd dan kan je dat in dit document van FEIF vinden
Ik heb werkelijk geen flauw idee, je bent zo te zien nieuw op bokt en een beetje verdwaald met deze vraag. Probeer hem hier eens te stellen: [DRS] Draf- en Rensport Lynn_x schreef:Maar die ruiters zien er wel een stuk minder proffesioneel uit..
en ze zitten alsnog ver naar achter!
Viteske schreef:Lynn_x schreef:Maar die ruiters zien er wel een stuk minder proffesioneel uit..
en ze zitten alsnog ver naar achter!
Haha! toevallig zijn de 2 laatste foto's de sneltste jeugdruiters van Nederland , ze zitten allebei in het nederlands equipe en gaan Nederland vertegenwoordigen op het WK in Oostenrijk dit jaar..
, maar de 3e is Stella Timmerman, een onderdeel van onze Nederlandse hoop
De andere foto zal dan Matisse of Michel zijn.. (Er zijn 3 jeugdruiters gekwalificeert..)