Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Citaat:Sinds zijn debuut in 2007 wist de in Nederland geboren Totilas alles te winnen. Over de hele wereld is hij goed voor uitverkochte dressuurwedstrijden en dankzij hem zijn verschillende grote wedstrijden uitverkocht, terwijl er voorheen soms geen hond kwam kijken. Dankzij zijn supersterrenstatus is de dressuursport nu weer helemaal hot.
luve_rozes schreef:Het schijnt dat T ook bij Gal de wei niet op ging, hij gaat niet grazen, maar rondrennen, en verwondt zichzelf daarbij. Weet niet hoe die hem stalde. Maar dat hij geen paardenleven heeft, is mede door het bedrag....
Mindfields schreef:Waar maakt iedereen zich toch zo druk om? Nog steeds begrijp ik het niet hoor. Anky koopt een Grand Prix paard uit spanje maar dat maakt niet uit, maar och och als DUITSLAND toch notabene, een paard bij ons koopt. Dat paard was overigens TE KOOP he
luve_rozes schreef:Het schijnt dat T ook bij Gal de wei niet op ging, hij gaat niet grazen, maar rondrennen, en verwondt zichzelf daarbij. Weet niet hoe die hem stalde. Maar dat hij geen paardenleven heeft, is mede door het bedrag....

griebels schreef:luve_rozes schreef:Het schijnt dat T ook bij Gal de wei niet op ging, hij gaat niet grazen, maar rondrennen, en verwondt zichzelf daarbij. Weet niet hoe die hem stalde. Maar dat hij geen paardenleven heeft, is mede door het bedrag....
En dat doen paarden als ze het niet gewend zijn. Dat rennen is na een dag of 3 ook over, en dan staan ze lekker te grazen
Ik ben het wel eens met het stuk dat ze eigenlijk gewoon een olympische medaille hebben gekocht.Verder vind ik persoonlijk wel dat Rath een nette ruiter is.