tteettt schreef:ook mijn idee Dakotah, ik blijf het raar vinden, Tuurlijk stal eigenaar mag een klant aanspreken misschien zelfs wel 2x maar als die klant dan niet luisterd en toch eigen gang gaat. Dan kan hij de klant verzoeken om te vertrekken, maar een actie beginnen om iemand z,n paard af te nemen?
En blijf erbij je kan gewoon niet heel hard optrekken met een geladen trailer dus zou je verwachten dat er tijd is om aan de kant te gaan.
En fidodido zegt het eigenlijk zelf al, de Politie geeft ook aan de de meeste ongelukken!!!!! gebeuren met lage snelheid! Nogmaals ongeluk, ook politie gaat er kennelijk nog niet vanuit dat er opzet in het spel is.
Het was niet alleen de manege eigenaren ook manegeklanten en pensionklanten die zelf actie gingen ondernemen.
De manegeeigenaar zei ook laat ze maar gaan, die komt hier gewoon nooit meer het terrein op.
En je was er niet bij, dus heb je niet kunnen zien of iemand aan de kant kan gaan of niet. en ik weet zelf als je kwaad bent kan jij echt wel ineens een peut gas geven hoor! ook met een trailer erachter.
Er zijn genoeg sterke auto's