Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Lusitano schreef:voor we moord en brand gaan schreeuwen met zijn allen maar even afwachten wat er echt gebeurd is. Vind ook de schrijfstijl erg stemmingmakerig. Maar dat is met veel krantenartikelen het geval.
Indien deze mensen echt doorgereden zijn na een ernstig ongeluk als dit dan ben je natuurlijk niet goed bij je hoofd.
Een misdrijf zou betekenen dat er opzet in het spel is, dat lijkt me toch niet waarschijnlijk....
Ik wil in ieder geval dit meisje heel veel sterkte toewensen, wat moet dat pijn doen zeg....
lrm schreef:ik krijg ook wat vraagtekens.
de ruiters zijn toch niet zoek? die mensen zeiden dat ze de ruiters aanspraken en die schreeuwden dan ze alles zouden betalen. nou als ik het niet zo hebben gedaan zou ik ook niets betalen. daarbij weten ze dus wie de "daders"/ruiters zijn of niet?
verder natuurlijk verschrikkelijk voor het meisje. maar ben ook wel benieuwd naar alle details.
Medra schreef:lrm schreef:ik krijg ook wat vraagtekens.
de ruiters zijn toch niet zoek? die mensen zeiden dat ze de ruiters aanspraken en die schreeuwden dan ze alles zouden betalen. nou als ik het niet zo hebben gedaan zou ik ook niets betalen. daarbij weten ze dus wie de "daders"/ruiters zijn of niet?
verder natuurlijk verschrikkelijk voor het meisje. maar ben ook wel benieuwd naar alle details.
staat nergens dat die ruiters dat zeiden!!!