Bleker uit de running na trap eigen pony

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CarpeDiem

Re: Bleker uit de running na trap eigen pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 21:37

Ik ken het hengstje die dit gedaan heeft. Hij heeft vorig jaar bij ons op het bedrijf gestaan om te dekken. Een heel lief dier.

Hij liep bij de kudde merries van meneer Bleker. De minister heeft een veulen gered uit de sloot en toen de hengst het veulen wilde pakken is hij ertussen gesprongen. Waarna de hengst hem heeft gepakt.

Dit is iets dat iedere dag kan gebeuren als je jezelf in een kudde begeeft, en het is dus gewoon een kwestie van een ongeluk.

nomorebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 12:27

Djilna schreef:
Er worden wel meer paarden in kudde verband gehouden met hengst erbij, zo raar is dat nou ook weer niet. Wel raar dat de hengst blijkbaar agressief is geworden. Neem aan dat hij dat normaal niet is anders had hij er lijkt me niet (meer) bijgestaan.

Correct. En de heer Bleker (mijn baas) loopt al behoorlijk aantal jaren mee in d efokkerij en weet heel goed wat hij doet.....
Carpe Diem: hij is staatssecretaris. Maxime Verhagen is de minister van ons departement....

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 17:55

OKHannes..
Haha ik wist dat ie iets belangrijks was. Maar niet wat dus! Bedankt voor t verbeteren.

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 18:02

OKHannes schreef:
Djilna schreef:
Er worden wel meer paarden in kudde verband gehouden met hengst erbij, zo raar is dat nou ook weer niet. Wel raar dat de hengst blijkbaar agressief is geworden. Neem aan dat hij dat normaal niet is anders had hij er lijkt me niet (meer) bijgestaan.

Correct. En de heer Bleker (mijn baas) loopt al behoorlijk aantal jaren mee in d efokkerij en weet heel goed wat hij doet.....
Carpe Diem: hij is staatssecretaris. Maxime Verhagen is de minister van ons departement....

Nou als je hem weer spreekt: wens hem veel beterschap van mij en zeg maar dat ik hem erg waardeer als staatsectretaris!

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 19:33

.

nomorebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 20:15

haha, zal ik doen...al spreken we als beleidsmedewerker niet snel de bewindspersonen maar kan zo maar gebeuren.......
Ken wel zijn politiek adviseurs binnen het departement, dus hoor wel nog eens wat....

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 20:19

wendy1987 schreef:
Een pasgeboren veulen beschermen tegen een hengst, waarom loopt die er in eerste instantie dan al bij :Y) Maar wel erg vervelend voor de man. Lijkt me nooit lekker om zo geslagen te worden door je eigen pony :n

losgebroken misschien?
als je iemand niet mag wil dat niet zeggen dat diegene stupide is.

en anders, wat is er zo raar aan, veel kuddes staan met zn allen bij elkaar.

searchOBERON

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 19:44

arme man zeg, ik wens hem beterschap !
ik kan het wel waarderen, dat hij risico nam
om het veulentje te beschermen (:

nomorebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 22:31

Kan jullie vertellen dat de heer Bleker zeer ernstige verwondingen/kneuzingen aan zijn rug/ribben heeft en dit in de 35 jaar dat hij tussen de paarden of liever gezegd ponies zit, niet eerder heeft meegemaakt....

margaretha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 06:39

OKHannes schreef:
Kan jullie vertellen dat de heer Bleker zeer ernstige verwondingen/kneuzingen aan zijn rug/ribben heeft

Zo..... dat klinkt minder goed dan de eerste berichten... ;(

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 06:47

Veel beterschap. Een ongeluk zit vaak in een klein hoekje als je het niet verwacht. Hoop dat hij weer goed kan herstellen.

nomorebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 07:37

Desondanks is hij wel weer aan het werk......