Dat zijn dus al twee potentiele olympiagangers die deze week afhaken voor het nederlands team. Het is te hopen dat er niets meer verkocht of geblesseerd raakt het komende jaar want dan word het erg lastig voor de bondscoach. Wel erg eerlijk richting O'Brien dat hij nu alleen als dekhengst verder mag.
Suzanne F.
Geplaatst: 24-06-11 18:40
Heel triest, maar dit was ergens al te verwachten. Dit zie je zo vaak. Wat sneu zeg, na zo'n lange revalidatie alsnog af moeten haken. Al dat werk, die tijd en die kosten. Wat zuur. Bij mijn vorige paard was dit ook het geval, na een lange revalidatie van een peesblessure rechts, waren we eindelijk weer aan het werk en na 2 maanden kreupel links. Is ook nooit meer goed gekomen. Ik leef met ze mee.
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 24-06-11 18:41
Wat enorm zonde... Ik weet nog hoe dat filmpje van Calgary me aan greep... Ze was zo intens verdrietig en bezorgt om hem... Hele wijze keuze, dat dan weer wel, maar het moet niet makkelijk zijn..
Sneu zeg, en ontzettend zonde.. Dat moet niet makkelijk geweest zijn, om die keuze te maken..
Love_Uggs
Geplaatst: 24-06-11 19:45
:'( Ik heb hem in Roosendaal nog zien lopen, hij is echt 1 van mijn favoriete hengsten, maar ik vind dit wel een eerlijk besluit van Angelique.. lekker in de wei met dit beestje
Careano
Geplaatst: 24-06-11 20:15
Zonde! Dat er maar veel mooie kindertjes van deze hengst mogen komen.
hoi
Geplaatst: 24-06-11 21:00
Jammer voor Angelique,maar gelukkig kan hij nog voor goede nakomelingen gaan zorgen en al van de wei genieten natuurlijk.
Sette
Geplaatst: 24-06-11 21:28
Heb hier eigenlijk niks meer aan toe te voegen, echt zonde. Vond het een mooie combinatie.
Ik heb met hem gedekt dit jaar, de merrie is drachtig, diepvriessperma was echt superkwaliteit dus wat mij betreft had hij nog wat jaartjes mogen springen hoor! Erg zonde. Vooral qua instelling is O'Brien een klasse apart.
Wat ontzettend jammer. Maar echt super dat ze voor het paard kiezen en hem uit de sport halen. Tegenwoordig draait het zo vaak alleen maar om geld.
koenborias
Geplaatst: 25-06-11 21:09
Wat balen voor de Nederlandse paardensport! Ik denk wel dat het verstandig is! Het is een gevoelig en kwetsbaar paard, erg jammer
Girassol
Geplaatst: 26-06-11 13:21
Wat zonde van zo'n fijne combinatie, erg sneu voor Angelique, Joyce en Ruud.. Maar natuurlijk een wijs besluit om O'Brien uit de sport te halen, dat laat wel zien hoeveel respect en waardering ze hebben voor dit paard. Ik zal hem over een aantal weken wel op stal zien staan.