Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
niek_aaron schreef:Sieppus: 22 paarden/pony's dat is maar een klein gedeelte van de veestapel van deze man.............
ben ik benieuwd hoe de verzorging van de rest van zijn dieren is.......
Rizette schreef:Is dit dezelfde man die ook altijd zoveel shetjes in de wei heeft staan die ze dan zelf even gaan castreren omdat dat goedkoper is en waar er dan altijd een paar van doodbloeden ? Die dan dagen blijven liggen omdat hij toch niet komt kijken ?
En die inderdaad door heel twente en salland weides huurt in de winter om paarden en pony's in te smijten ?
Iets anders kan ik het niet noemen .
Sha_r0n schreef:Sieppus: ik ken die jongere man en die wist me te vertellen dat 20 paarden de afgelopen dagen netjes bekapt waren en dat ze gewoon bijgevoerd werden.. Er zijn zelfs 2 dierenartsen bij geweest die vertelden dat de dieren er goed uitzagen! De hoefsmid is er ook bij geweest en ook hij zei dat de hoeven verzorgd waren.. Ben benieuwd waar het in de rechtzaak op uit gaat lopen.. Want die jongeman zorgt echt wel voor de dieren.
Hier is laatst een groepje overvallers weggekomen op de A2 richting België... En hier hebben ze dan wel tijd voor? Schande!