Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

DubbelDun schreef:En wat is er mis met 'verpaarden'
Liever paarden dan schapen of geiten
Dat iets er redelijk netjes en vooral veilig uit moet zien kan ik inkomen, maar de regering heeft niet het recht om mij te vertellen hoeveel ruimte ik zou moeten hebben voor mijn paarden, terwijl bij de doorsnee manege/pensionstal 'om de hoek' de beesten 23 uur per dag op 3x3 staan.
DubbelDun schreef:En wat is er mis met 'verpaarden'
Liever paarden dan schapen of geiten
Dat iets er redelijk netjes en vooral veilig uit moet zien kan ik inkomen, maar de regering heeft niet het recht om mij te vertellen hoeveel ruimte ik zou moeten hebben voor mijn paarden, terwijl bij de doorsnee manege/pensionstal 'om de hoek' de beesten 23 uur per dag op 3x3 staan.

Pashon schreef:Het welzijn van manege paarden heeft niks te maken met hoe particulieren hun paarden huisvesten want dat laat soms meer te wensen over dan hoe maneges hun paarden houden!

germie schreef:Je hele tuin bestraten mag wel.
Een paardenbak niet.
Wat is nu mooi en wat is lelijk? Dat is toch een persoonlijke smaak.

DubbelDun schreef:Ook dat hoeft niet. Je kunt de mest er dagelijks uithalen en spuiten tegen het stof.
En misschien moeten we eens aan een andere bodem als het standaard zand. iets wat gewoon nooit stuift
Ik ken ook mensen die buren hebben met meerdere honden. Dit zitten buiten in een kennel. Ik kan je wel vertellen dat hondestrond veel meer stinkt als paardemest
DubbelDun schreef:Ook dat hoeft niet. Je kunt de mest er dagelijks uithalen en spuiten tegen het stof.
En misschien moeten we eens aan een andere bodem als het standaard zand. iets wat gewoon nooit stuift
Tja ik vind het op zich niet echt een fraai gezicht maar is iemand die een oerwoud van zijn tuin maakt wel beter dan? Zolang de buren niet klagen en het geen vuilnisbult wordt dan mag je toch lekker zelf weten wat je met je stukje land doet.
Maar ik ben een beetje aan het rondkijken voor misschien een andere woning. Maar ik ga echt niet naast iemand wonen die een compleet dierentuin in de voortuin heeft en ook niet alleen een paard.