Matthias Rath en Totilas revancheren zich tijdens de Special

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

tjoppie

Re: Matthias Rath en Totilas revancheren zich tijdens de Special

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:10

Ik moet eerlijk zeggen dat de enige reden dat ik de proef gisteren persee live wilde zien is omdat ik had verwacht dat hij zou gaan poingen!

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:11

tjoppie schreef:
Ik moet eerlijk zeggen dat de enige reden dat ik de proef gisteren persee live wilde zien is omdat ik had verwacht dat hij zou gaan poingen!

Ik denk dat Rath de hint van de dag ervoor wel begrepen heeft en er wat minder druk opzette maar het is nu de vraag hoe gaat hij hiermee verder natuurlijk.

Cera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:33

Ik denk dat Rath nog veel problemen gaat krijgen met Toot. Iedereen kan toch zien dat Toot niet happy is, hij straalt niet meer :(

annmary

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:31

Ik bedoel inderdaad dat ik de proef van vandaag er beter uit vond zien dan die van gister. Hij loopt nog lang niet zoals hij met Edward liep, maar wie weet gaan Rath en Totilas nog wel een fijne combi vormen, de tijd zal het leren!

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:45

annmary schreef:
Ik denk dat svandijk bedoeld dat Totilas beter loopt nu Rath hem wat losser laat, waaruit opgemaakt kan worden dat Gal waarschijnlijk toch niet met zoveel druk rijdt dan dat er beweert wordt.

Ik vind het er een stuk fijner uitzien dan gisteren, gelukkig!

dit bedoelde ik inderdaad.
ik heb de proef niet gezien, dus kan er niet over oordelen.
wat ik eerder heb gezien van rath en toot vond ik bij lange na niet in de buurt komen van wat edward eruit kon rijden.

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 20:01

Blijft toch een geweldig paard he, wat een geweldig beest!

Tsja en verder kan ik niet zeggen dat ik hem zo zie spetteren als hij bij Edward deed..

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 20:16

Bij ed liep hij echt te stralen en was liep hij zo'n beetje kijk eens wat ik kan?! zie ik helaas nu niet terug. Ik heb niet hele filmpje gezien maar voordat hij begon vond ik hem meer druk opbouwen dan denk ik nodig was (al weet ik natuurlijk niet hoe hij op dat moment voelde) Vond hem wel een stuk beter lopen dan in de GP waar hij 3e werd. Maar de eenvoud waar EG het mee deed, nee helaas die is niet terug te zien maar wat niet is kan nog komen.

(vind de muziek trouwens vreselijk!!)

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 21:20

svdijk schreef:
annmary schreef:
Ik denk dat svandijk bedoeld dat Totilas beter loopt nu Rath hem wat losser laat, waaruit opgemaakt kan worden dat Gal waarschijnlijk toch niet met zoveel druk rijdt dan dat er beweert wordt.

Ik vind het er een stuk fijner uitzien dan gisteren, gelukkig!

dit bedoelde ik inderdaad.
ik heb de proef niet gezien, dus kan er niet over oordelen.
wat ik eerder heb gezien van rath en toot vond ik bij lange na niet in de buurt komen van wat edward eruit kon rijden.

Sorry, ik had je bericht gewoon helemaal verkeerd gelezen en was daardoor nogal verbaasd.

Dat je na zeven maanden nog bezig bent met de fijnafstemming kan ik wel begrijpen. Maar je zou toch verwachten dat hij vanuit de training wel weet dat met zoveel druk erop zetten niet werkt?

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 06:30

Ik moet eens de tijd nemen de filmpjes te kijken. Maar Totilas of niet, Laura is absoluut niet de minste,dus als je die met zo'n percentage voorbij kunt rijden, doe je toch wel iets goeds,lijkt me.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 07:16

CalvinenGino schreef:
tja.. een brave proef.. maar ik vind het niet zoals we Totilas met zijn exclusieve bewegingen..

Inderdaad, en je ziet dat de bewegingen van Totilas volgens mij al meer dan de helft van de punten zijn, Rath hoeft hem alleen maar de goede richting in te sturen en dat is zeker niet om hem af te kraken. Want ik blijf respect hebben dat hij dit aandurft. Hij heeft van het publiek grote druk en ook zeker van zijn stiefmoeder en vader volgens mij.