Oe, wat jammer van HP z'n been zeg, op die tweede foto. De eerste vind ik wel wat hebben!
smeetjoew
Geplaatst: 11-06-11 21:04
Mooi! Twee stoere foto's!
supertammy
Geplaatst: 11-06-11 21:11
Woehoeee!!! Super van Happie! Leuke foto's komen hier voorbij.
Onassa
Geplaatst: 11-06-11 21:12
Ben er normaal altijd op de dag van de kur maar helaas nu niet. hopelijk volgend jaar weer en wel leuk dat het nu zo spannend is. Veel plezier voor iedereen die er morgen live bij zijn! En zwaaien jullie effe naar mijn knollie, die staat namelijk vlak daarnaast op de pensionstal in de wei
S_uus
En het enige wat ik denk bij die tweede foto is, zo he, hoe hoog zouden HP zijn laarzen zijn? 60 cm??
Nee even serieus, idd leuk spanning in de brouwerij! Ben benieuwd hoe het er daar thuis aan toe gaat na zo'n weekendje. Beide topmannen, verdienen allebei de eerste plaats.
HorseTimeXL
Geplaatst: 11-06-11 21:47
waauw echt gaaf, Hans Peter is echt top, en die Tango, waauw ik vind hem echt prachtig.
Hans Peter, rijd best wel veel vossen:P Hij had pas gezegd dat hij misschien met Tango naar de olympische spelen gaat, ben benieuwd! Ben ook benieuwd naar zijn Kur op muziek
Ik vind eerlijk gezegd Tango hem beter staan dan Nadine, al zit ik ook te wachten tot Johnson zover is die staat hem ook erg goed Maarre...is Hans Peter zo groot of zijn zijn paarden aan de kleine kant?
Hans Peter is zo groot, en heeft daarbij ook nog eens eng dunne beentjes:
Onassa
Geplaatst: 11-06-11 22:48
saskiakefie schreef:
outdoor is normaal ook een schapenweiland Staat ie op de wolfskuil?
In 1 keer goed
wabisabi
Geplaatst: 12-06-11 09:33
Wat een prachtige foto's. Ik ben erg benieuwd naar de uitslag van de kür. Weet iemand of de kür nog wordt uitgezonden op tv? Ik heb hier de tvgids voor m'n neus, maar ik kan niks vinden. Overigens ook niets van vrijdag en zaterdag.
HP is idd een hele lange vent, vind dat wel vaker dat je zijn benen er onder ziet 'hangen' maar ja.. hij kan er ook niet aan doen dat hij zo lang is natuurlijk!!!! Wat is die tango toch een prachtig dier...
Ik ben net terug, heb naar de paarden in het weiland gezwaaid hoor! Het was erg mooi, de strijd in de dressuur, en Tango heeft gewonnen! Hopelijk gaat mijn merrie nog meer op haar vader lijken qua gedrag, en wordt ze net zo goed...Of een beetje in de richting in ieder geval!