Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Javayo schreef:Jeetje wat katten jullie weer zegik vind dat ze leuke stukjes schrijft, ze gaat altijd in op zaken die in de paardenwereld spelen. Dat jullie nu zo getriggerd zijn door Rath zegt misschien meer over jullie dan over haar?
purny schreef:Ik lees helemaal niet zoveel over Matthias als ik eerlijk moet bekennen. Het hele artikel draait om haar en niet zoals de titel zegt om Matthias...
Relaxed schreef:Ze geeft toch juist aan dat ze het knap vindt van Rath? En ze geeft ook aan dat de scores niet te vergelijken zijn..
El_Paso2009 schreef:Typisch Anky. Zelf is ze weer heel goed. Nou die jongen heeft het echt niet makkelijk met de hele wereld die meekijkt. Heb er respect voor hoe hij het doet. En we kunnen over Anky ook denken dat ze "ineens" weer een nieuwe topper had toen "toevallig" Totilas verkocht was.............Beetje jammer van dr.
beaversrun schreef:De titel veranderd hier NIETS aan!!
Mijn score was in ieder geval beter dan die van Rath. Waar hij bleef steken op 76.8, kregen wij zelfs een volle punt meer (77.8). Die vergelijking gaat natuurlijk een beetje mank, omdat er verschillende juryleden zaten. Feit blijft dat Salinero fijn liep. Helemaal als je bedenkt dat hij er meer dan een jaar uit is geweest. Ik vond het ongelooflijk leuk weer met hem op concours te gaan. Hij reageerde enthousiast en was werkwillig.
beaversrun schreef:Nee ok,maar dat zogenaamde 'sympathieke' gedoe.... Pffff
Respect voor Rath en Toot ok maar dat ene puntje moest toch ook eventjes verteld worden... De manier waaroptoch triest dat je na zoveel jaar zo aandacht moet gaan trekken.
Suuskipje schreef:Sonja schreef:Die met z'n nieuwe ruiter onder 20x meer druk moet presteren...
En Totilas voelt die druk hoe?
Het is een paard he geen mens