Anky van Grunsven: Salinero in alle rust uitgebracht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

beaversrun

Re: Anky van Grunsven: 'Respect voor Matthias Alexander Rath'

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 11:39

De titel veranderd hier NIETS aan!!

Mijn score was in ieder geval beter dan die van Rath. Waar hij bleef steken op 76.8, kregen wij zelfs een volle punt meer (77.8). Die vergelijking gaat natuurlijk een beetje mank, omdat er verschillende juryleden zaten. Feit blijft dat Salinero fijn liep. Helemaal als je bedenkt dat hij er meer dan een jaar uit is geweest. Ik vond het ongelooflijk leuk weer met hem op concours te gaan. Hij reageerde enthousiast en was werkwillig.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 11:42

Volgens mij mis iedereen de zin: "Die vergelijking gaat natuurlijk een beetje mank, omdat er verschillende juryleden zaten."

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 11:46

Die heb ik niet gemist hoor, veranderd niks aan het feit dat ze even wil benadrukken dat ze hoger heeft gescoord met haar comeback dan Rath met de kampioen.. Daarmee wordt het iets afgezwakt maar de lading blijft vrijwel hetzelfde in mijn ogen.

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 11:47

Jonge jonge, wat een gekat! Jullie zijn zo echt geen haar beter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 11:51

Javayo schreef:
Jeetje wat katten jullie weer zeg :n ik vind dat ze leuke stukjes schrijft, ze gaat altijd in op zaken die in de paardenwereld spelen. Dat jullie nu zo getriggerd zijn door Rath zegt misschien meer over jullie dan over haar?

Nou idd! Ze geeft toch juist aan dat ze het knap vindt van Rath? En ze geeft ook aan dat de scores niet te vergelijken zijn.. En wat ze over het NK zegt, ook helemaal terecht!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 11:54

winnietje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 11:59

Ik vind Anky helemaal niet sympathiek. Dat is ze misschien als het haar zelf ten goede komt..
Ik heb haar meermalen in de media zien en horen spreken op een manier alsof ze Queen dressage herself was, om niet te spreken van een NK dat ik een keer heb bijgewoond in Gelderland. Jeetje mina wat liet die zich kennen zeg!
Edward was 1e, Anky 2e en Imke 3e... Bij de prijsuitreiking/ereronde reden Edward en Imke ontzettend enthousiast de baan door zwaaiend naar het publiek. En Anky zat met dr geergerde treiter op Nelson een rondje te stappen. Sjongejonge, hoe bedoel je ik laat mezelf kennen. Het is toch echt alles of niets voor haar hoor. Ze heeft zelf een keer letterlijk gezegd dat het puur om de winst gaat blabla

beaversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 11:59

Houd dan je 'GR /3 TE' mond dicht als je zelf al weet dat je mank gaat.
Mijn score was in ieder geval beter dan die van Rath. (Ja en de praatjes en excuses ook) O:)
Eerst vergelijken en dan zeggen dat dat niet gaat,nee idd.
Verzin een andere manier om aandacht te trekken
Toch erg hoor op deze manier :O
En het gaat om de inhoud niet om de titel.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 12:05

Beaversrun: van mij mag jij je mond ook wel houden hoor, je hebt je "punt" al laaaaang gemaakt.

El_Paso2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 12:06

Typisch Anky. Zelf is ze weer heel goed. Nou die jongen heeft het echt niet makkelijk met de hele wereld die meekijkt. Heb er respect voor hoe hij het doet. En we kunnen over Anky ook denken dat ze "ineens" weer een nieuwe topper had toen "toevallig" Totilas verkocht was.............Beetje jammer van dr.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 12:06

Ik lees helemaal niet zoveel over Matthias als ik eerlijk moet bekennen. Het hele artikel draait om haar en niet zoals de titel zegt om Matthias...

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 12:07

purny schreef:
Ik lees helemaal niet zoveel over Matthias als ik eerlijk moet bekennen. Het hele artikel draait om haar en niet zoals de titel zegt om Matthias...

Enneh de originele titel van het stuk blijkt ook anders te zijn, vandaar..

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 12:08

purny schreef:

De titel is dan ook door de NR zelf ingevuld en is niet de originele titel van het stuk. De originele titel past het artikel een stuk beter.

Ik vind dat Anky wel met respect over Rath praat. Het is en blijft tekst op beeld en dat kan snel anders geinterpreteerd worden dan het eigenlijk bedoeld werd. Verder superleuk dat ze met Salinero weer op de wedstrijden verschijnt en dat hij er nog zoveel lol aan beleeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 12:08

Relaxed schreef:
Ze geeft toch juist aan dat ze het knap vindt van Rath? En ze geeft ook aan dat de scores niet te vergelijken zijn..

Dat ze d'r dan lekker d'r mond over dicht houdt :z
Ze hoeft zichzelf niet op een voetstuk te plaatsen, heeft ze helemaal niet nodig. Maakt alleen maar dat ze onzekerder overkomt ipv sterker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 12:11

El_Paso2009 schreef:
Typisch Anky. Zelf is ze weer heel goed. Nou die jongen heeft het echt niet makkelijk met de hele wereld die meekijkt. Heb er respect voor hoe hij het doet. En we kunnen over Anky ook denken dat ze "ineens" weer een nieuwe topper had toen "toevallig" Totilas verkocht was.............Beetje jammer van dr.

Ze zegt toch ook dat zij er ook respect voor heeft?! Daar draait het hele stuk over Rath zo'n beetje om..

En wat wil je nu beweren dat Totilas 'toevallig' is verkocht...? :?

Rare reacties hier.. Iets met jaloezie zal het wel zijn.. :n

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 12:17

beaversrun schreef:
De titel veranderd hier NIETS aan!!

Mijn score was in ieder geval beter dan die van Rath. Waar hij bleef steken op 76.8, kregen wij zelfs een volle punt meer (77.8). Die vergelijking gaat natuurlijk een beetje mank, omdat er verschillende juryleden zaten. Feit blijft dat Salinero fijn liep. Helemaal als je bedenkt dat hij er meer dan een jaar uit is geweest. Ik vond het ongelooflijk leuk weer met hem op concours te gaan. Hij reageerde enthousiast en was werkwillig.

Ik lees hier juist iemand die supertrots is op haar paard wat een flinke tijd uit de running geweest is en dan toch even hoger scoort dan DE Totilas ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 12:39

Die met z'n nieuwe ruiter onder 20x meer druk moet presteren...

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 12:44

Pff ik begin me toch zo aan anky te irriteren.
Viel me laatst op tv ook al op. Er werd haar gevraagd wat ze vond van de proef van iemand....begint ze over haar nieuwe paard... 8)7

Stukje was ook zo geplakt dat je de reactie van haar en iemand anders door elkaar hoorde. Zij elke keer over zichzelf, die ander gaf gewoon antwoord op de vraag.

Beetje jammer hier van de titel, maar alsnog vind ik de 1e alinea echt totaal nergens op slaan.

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 12:48

beaversrun schreef:
Nee ok,maar dat zogenaamde 'sympathieke' gedoe.... Pffff
Respect voor Rath en Toot ok maar dat ene puntje moest toch ook eventjes verteld worden... De manier waarop :r toch triest dat je na zoveel jaar zo aandacht moet gaan trekken. :oo

Nou misscien is ze er trots op dat haar Paard hoger is gepunt dan het wonderpaard Totilas. Ze ontkracht de zin erna weer alles dus..... lezen is een vak

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 12:49

Die ook niet meervoudig olympisch kampioen is en nog een stuk jonger is (en dus minder ervaring heeft) dan Anky. Dit artikel pleit niet echt voor Anky terwijl ik haar andere stukjes altijd wel erg leuk vind

zipje71

Re: Anky van Grunsven: Salinero in alle rust uitgebracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 12:50

Ik denk dat jullie meer (negatiefs) lezen dan dat er feitelijk staat

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 12:51

Sonja schreef:

En Totilas voelt die druk hoe?
Het is een paard he geen mens ;)

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 12:51

Sjonge jonge jonge.. wat een positiviteit hier.. :r

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 12:52

wat zijn we weer lekker bezig met zn allen...
ik denk niet dat dit een volledig stuk is van anky want het is indd veel te veel hak op de tak en ook de titel hoeft ze niet zelf verzonnen te hebben.
btw, titel is veranderd dus betekend niet dat ze het zelf genoemd heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 12:54

Suuskipje schreef:
Sonja schreef:

En Totilas voelt die druk hoe?
Het is een paard he geen mens ;)

Wat dacht je van alleen al de spanning van zijn ruiter en groom?

Ik vind dit stukje overigens helemaal niet "des Anky's" dus misschien heeft de schrijver ook niet de handigste keuze gemaakt in welke uitspraken en onderwerpen wel of niet gebruiken hoor...