Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Of is er ergens een misverstand gebeurd? Tis misschien een geintje van bokt.nl mensen? (al zie ik daar niet meteen de grap van, maar bon, dat is nu niet van belang, zal wel aan mijn humor liggen dan). Al moet ik zeggen, opmerking van op vorige pagina kwam wel niet echt netjes over, maar om nou iedereen gelijk te gaan verwijten? Laten we de vrede bewaren tussen de Belgen en Nederlanders, even goede vrienden?
*lol* Op een forum kan al snel iets verkeerd overkomen hè.

yeye schreef:Kom op zeg!! Poten, benen... Wat maakt het uit?
Afgemaakt, uit zijn lijden verlost...
Waar een mens zich deze dagen nog zorgen om maakt![]()
Belgen en Nederlanders zijn beide gewone mensen met een ander accent.. Zolang we elkaar begrijpen en rekening houden met elkaars minpuntjes lukt het toch wel zeker?
Ik denk hierbij aan het direct zijn van de Nederlanders en het achter de rug praten van de belg...
Moet hier nu elke keer weer woorden aan vuil gemaakt worden?![]()
Spijtig ongeval maar kan gebeuren..
DeMolenhoek schreef:Euhm, excuseer, maar ik ben Belgisch, en hier zegt iedereen ook benen. Maar ja, typisch hollands om op onze kop te schijten?
*Niet gemeend bedoelt, maar gewoon als verduidelijking hoe zoiets kan overkomen*
DeMolenhoek schreef:Euhm, excuseer, maar ik ben Belgisch, en hier zegt iedereen ook benen. Maar ja, typisch hollands om op onze kop te schijten?
*Niet gemeend bedoelt, maar gewoon als verduidelijking hoe zoiets kan overkomen*
Ania schreef:misleidende topictitel. Ik dacht echt dat een of andere dierenbeul een paard afgeslacht had voor publiek, niet dat er een noodlottig ongeval was gebeurd en dat het dier netjes door een dierenarts is ingeslapen achter een groen scherm.
geerke schreef:poten is weer belgisch...die hebben overal z'on beetje andere benamingen voor.
Arm paard!
Ik vind het alleen wel een beetje een 'opgeblazen' titel, in het artikel staat duidelijk dat er een afscherming werd geplaatst dus zo 'voor ogen van het publiek' was het dus niet
Verschrikkelijk sneu dat dit voor dit dier zo moest gaan. Fijn dat hij wel snel uit z'n lijden verlost is. Maar er is toch iets heel erg fout gegaan, want een paard raakt met de benen niet zomaar in een wiel... Adri schreef:geerke schreef:poten is weer belgisch...die hebben overal z'on beetje andere benamingen voor.
Arm paard!
Poten is niet Belgisch, paarden hebben benen !!!!
Sorry maar een echte paardenvriend zal nooit poten zeggen, Nederlander of Belg !!!!!!!!!!!!
Het paard dat zijn leven liet vind ik veel belangrijker, maar scheer aub niet alle mensen over dezelfde kam.