Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maroescha schreef:Ik snap in deze situatie heel goed dat ze geweigerd worden.
De hele parkeerplaats staat vol, dus het is druk. En eerlijk, ik zie op geen enkel moment dat ze dit paard dusdanig goed onder controle heeft dat hij rustig blijft in bepaalde situaties. Paard kan niet eens normaal stil staan.
imd schreef:Helemaal mee eens. Vind het ook wel een aanstelactie om hier meteen weer mee naar de media te gaan hoor. Komop zeg..

Narya schreef:Goh, wat vreemd dat een paard geweigerd wordt. Ik sta er juist van te kijken dat het zovaak gewoon geaccepteerd wordtIk zou ook geen paard in mijn Drive willen hebben hoor. Veiligheid, hygiëne, etc.

Vjestagirl schreef:Nou ja, heel bokt roept altijd dat je je paard onder controle moet hebben voordat je de weg op gaat, dus wat dat betreft...
Ergens snap ik het wel, het is echt niet schoon, 1 windvlaag en je keuken ligt vol met haren in de rui periode. Aan de andere kant: hoevaak gebeurd dit nou helemaal...

. Wij hadden een waterplas en daar reden we vaak een rondje om en vanuit die route was er een stukje waar over kon steken en je meteen bij de macdrive uitkwam.
). Maar we waren niet voor 1 gat te vangen, mijn zusje hield het paard vast en ik ging 2 ijsjes + 2 hoorntjes ( voor de paarden) halen.

(supermarkt
)