Paard geweigerd bij Engelse drive-in McDonalds

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Paard geweigerd bij Engelse drive-in McDonalds

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 10:13

Dan nog, het gaat erom hoe het paard over komt op mensen die totaal niets met paarden hebben. en in dit geval zou ik het paard niet vertrouwen (ook als paardenmeisje niet).

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 10:15

maroescha schreef:
Ik snap in deze situatie heel goed dat ze geweigerd worden.
De hele parkeerplaats staat vol, dus het is druk. En eerlijk, ik zie op geen enkel moment dat ze dit paard dusdanig goed onder controle heeft dat hij rustig blijft in bepaalde situaties. Paard kan niet eens normaal stil staan.

Helemaal mee eens. Vind het ook wel een aanstelactie om hier meteen weer mee naar de media te gaan hoor. Komop zeg..

Luckystory

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 10:20

imd schreef:
Helemaal mee eens. Vind het ook wel een aanstelactie om hier meteen weer mee naar de media te gaan hoor. Komop zeg..

Dat hebben ze volgens die youtube commentaren ook niet zelf gedaan.
Ze hadden alleen 1 voicemail bericht ingesproken bij de Mac en dan dat filmpje op YT geplaatst, das al. Maar er staan wel gekkere dingen op YT. :+
Het zal de Mac zelf wel zijn, die dit in de media heeft gebracht... gratis reclame natuurlijk...

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 10:21

nou wat een nieuws.. :7

Shanedow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 10:21

margreet4 schreef:
Klopt dat mag niet! Bij ons doen we dat ook niet!

Ik kom toch vaak wel om de zondag met paard en wagen door de macdrive en ze vinden het alleen maar
leuk en mooi :P .. Medewerkers zijn altijd weer verbaasd :=

meisje281993

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 10:24

wel raar hoor,
tijdje terug was ik met een vriendin op het paard der doorheen gegaan werden we gewoon geholpen.
ze zaten wel even raar te kijken maar we werden geholpen! *\o/*

Lottegold

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 10:25

Ik ben ook al een paar keer door drive gegaan laatste x werd il geweigerd maar toen ik vroeg "waarom dan? Ik heb toch 1pk onder me kont?" Konde de "spreker" t grapje wel waarderen en heb ik toch nog lekker me hamburgertje kunne halen

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 10:26

Paar jaar geleden waren we met een groep bij het gelredome aan het slapen en toen besloten we in de avond laat nog voor een kop koffie te gaan. We zijn met zn vieren in onze denkbeeldige auto gestapt en door de drive in "gereden". Bij de praatpaal ons raampje, denkbeeldig, naar beneden gedraaid en besteld. We kregen het gewoon mee. Denk dat het was omdat ze daar in een deuk lagen door onze "creativiteit".

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 10:31

Goh, wat vreemd dat een paard geweigerd wordt. Ik sta er juist van te kijken dat het zovaak gewoon geaccepteerd wordt :+ Ik zou ook geen paard in mijn Drive willen hebben hoor. Veiligheid, hygiëne, etc.

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 10:34

Narya schreef:
Goh, wat vreemd dat een paard geweigerd wordt. Ik sta er juist van te kijken dat het zovaak gewoon geaccepteerd wordt :+ Ik zou ook geen paard in mijn Drive willen hebben hoor. Veiligheid, hygiëne, etc.

Idd :j
In dit geval zit er nog een kar achter ook. Als dat paard in paniek raakt, heb je echt wel een probleem.

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 10:37

Ach, parkeer je paard op het parkeerterrein en laat de bijrijder even wat halen..
Zit je ook niet in zn sluis met paard en wagen, blijft t schoon daar en naar mijn idee een stuk makkelijker.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 10:38

Vjestagirl schreef:
Nou ja, heel bokt roept altijd dat je je paard onder controle moet hebben voordat je de weg op gaat, dus wat dat betreft...

Ergens snap ik het wel, het is echt niet schoon, 1 windvlaag en je keuken ligt vol met haren in de rui periode. Aan de andere kant: hoevaak gebeurd dit nou helemaal...

Maar om de uitlaatgassen van zo'n wachtende rij auto's nou schoon te noemen.... of een windvlaag met zand... of lekker tijdens de bloesemperiode het stuifmeel....

Ik vind het ronduit onzin dat ze geweigerd worden!

NiKip

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 10:42

Is dit nou echt voorpagina nieuws?? :')

RosaNur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 10:44

ninajojo schreef:
Is dit nou echt voorpagina nieuws?? :')

Dit vraag ik me ook af, gebeurd zo vaak toch? :P

tiger27

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 10:50

Discriminatie vind ik haha
Bij me vorige stal in oud ade konden wij wel de mac drive in ze vonden het we grappig tijg kreeg zelf een droog broodje aangebode.
Maar begrijp het wel dat ze paarden wijgeren,als ze hun behoefte doen.
En de hygiene als het persooneel eraan zitten niet alle klanten zij daar blij mee

Chiaraa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 10:51

Ik zou het zelf enkel doen als het daar héél erg kalm is,
en als mijn paard zelf ook erg bomproof is.

Maar gelijk op dit filmpje nee..
En dat paard kan niet eens 2 seconden stilstaan.
Ze moet hem telkens corrigeren.
Dus ik zou dat ook weigeren om heisa te voorkomen.

xLaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 10:56

Ik werk ook bij McDonalds en wij mogen idd geen mensen weigeren door de drive. Iedereen mag komen. Wat er vervolgens gebeurd in de drive, daar zijn wij niet aansprakelijk voor.
Dus als jouw paard een auto vermorzeld, mag jij gaan betalen. Mocht je toch McDonalds aan willen klagen, wens ik je veel succes. ;)

En een windvlaag met haren, alleen op het terras heb je daar misschien last van. In de keuken komen die haren niet hoor. ;)

NiNM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 10:57

Haha vn juist :')
Maar ik snap volkomen dat ze dit niet willen hebben.

Alleen wat ik mij af vraag, menners onder ons, loopt dat paard nou met een mexicaanse neusriem voor de kar? Nooit eerder gezien :P

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 11:01

Vind t wel een grappig filmpje :')

Beeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 11:27

_O- Haha moeten ze het mac ride noemen ipv mac drive...
Heb al vaker gehoord van mensen die gewoon eten meekregen toen ze te paard langs de mac gingen.
Zie het probleem er ook niet zo van in. Zo vaak zal het niet gebeuren...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 11:31

Ehm ja wel een drentelpaardje(beweeglijk en kijkerig) hoor, maar wel knap dat ze ment zonder oogkleppen,
mijn vader ment uit voorzorg met oogkleppen......of dat nu wel of niet goed is, ik ben het er niet mee eens maar goed mijn pa ment dus....ma goed apart hoofdstel is dit mexicaans die neusriem bedoel ik!?...ma wel een mooi paardje, dat wel.

Maar goed, wel erg druk dat bij mcdrive, lijkt me wel wat om dat ook es te doen, ma niet de kfc die zit heulemaal in stad Groningen das wat te ver!

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 11:32

Ik heb dat vroeger ook gedaan :Y) . Wij hadden een waterplas en daar reden we vaak een rondje om en vanuit die route was er een stukje waar over kon steken en je meteen bij de macdrive uitkwam.
Ik ben toen ook geweigerd ( op de scooter overigens ook _O- ). Maar we waren niet voor 1 gat te vangen, mijn zusje hield het paard vast en ik ging 2 ijsjes + 2 hoorntjes ( voor de paarden) halen.

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 11:43

ik snap wel dat ze geweigerd worden, maar ik vind het best wel cool ! :)

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 12:21

Klopt tegenwoordig staat het expliciet in de regeltjes van de Mac. Heeft idd met veiligheid te maken en das ook we logisch, t blijft toch een vluchtdier.
Maar vroeger kon je idd met je paard door de Macdrive :D

amber28

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 13:46

ik gaa ook maar eens te paard naar de mac drive kijken of het me lukt om een milkshake mee te krijgen :P
ik zou het ook eens willen mee maken staad er in een keer een paard in de plus :P (supermarkt :P)