Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Kan iig niet één persoon zijn ..
Toydoll schreef:xDenies schreef:Kan iig niet één persoon zijn ..
Waarom niet?
En dan heb je het feit dat er een jaar geleden al zo'n hufter aan t werk was in Belgie, maar die is toen door een paard lelijk verwond... Nu ineens begint het weer en tel daar bij op, het zijn allemaal merries!!!!
Die ene hengst had hij waarsch niet op gerekend, dat die die merrie wel eens kon gaan beschermen.....
Bah, krijg nu ook misselijke ideeen bij t feit dat precies die 2 achterbenen gebroken zijn, och....... *geeft over
Eponastable schreef:De aanvallen liggen niet bij elkaar in de buurt, ik woon op een half uur van Frankrijk en Limburg ligt een heel eind verder, dit lijkt niet dezelfde persoon te zijn.
Airborn schreef:Oh jesus, als je snel overstuur bent idd niet die fotos bekijken... Ik hoop echt dat ze deze gek HEEL snel te pakken krijgen. Ik snap niet hoe je dit kan doen...
Overigens: de gebroken achterbenen doen me heel erg aan het topic over het veulentje denken dat ook gebroken achterbenen had.
xDenies schreef:Maargoed, dit is mijn mening he - excuses hoor, maar zo kijk ik er naar.
xDenies schreef:Ja en met doodstraf lijden ze ook niet .. ook geen oplossing dus. Laat ze maar héél lang lijden en om het uur een kogel in hun been, en dan zo langzaam naar boven werken :3
-sorry-