Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tiger27 schreef:Daarom omdat anderen dat maar zeggen is dat zo
Niemand gunt dit zijn ergste vijand
En als we allemaal in de toekomst kunnen kijken dat er vandaag iets erg gaat gebeuren en we belanden in de sloot dus ik neem een mes mee om me paardje te redden
Niemand hier is er bij geweest dus je kan er niks over zeggen ,weten wij veel hoe dat paard heeft gereageert hij zit vast met tuig en aan een kar dat moet echt paniek zijn geweest
Het is al erg genoeg dat je hond en paard veliest ik hoop dat de koetsier zelf niks heeft
Je moet gewoon goed lezen hier kan je geen mening over geven behalve de mensen sterkte te wensen en niet klakkeloos iets van andere over te nemen
argohylke schreef:ik had toch geprobeerd het paard en hond te reden
DeMolenhoek schreef:argohylke schreef:ik had toch geprobeerd het paard en hond te reden
Echt fijn hoor, argohylke. Jij laat het doorschijnen alsof ze niets hebben geprobeerd.
Ragdollcat schreef:Alleen op een sulky, daar krijg je me er wel op want dat is gewoon op de baan en die is omheind, daar voel ik me wel veilig genoeg op, want gaat ie gek doen gewoon bijsturen en laten uitrazen, er zijn geen obstakels op de baan zoals sloten/bomen of wat dan ook.
Sjolvir schreef:En bedenk dan eens hoe erg het is om als eigenaar erbij te moeten staan en je geliefde 4 voeters te zien verdrinken.....
argohylke schreef:ik had toch geprobeerd het paard en hond te reden
Zijn erg betrouwbare en behulpzame mensen (loop stage bij de brandweer in mijn regio)