Rath & Totilas alleen in CDI3* aan de start tijdens WDM

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 19:54

Kunnen we niet 1 keer normaal blijven ?
Ook die so17 blabla.
Respectvol reageren is wel zo netjes :j

We zijn geen 3 jaar meer..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 19:56

Elin_ schreef:
Ook die so17 blabla.

ja want al de rest reageert zo respectvol _O-

Lielle

Re: Rath & Totilas alleen in CDI3* aan de start tijdens WDM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 19:58

Opmerking Nieuwsredactie
hoewel de titel feitelijk juist was, kon die wel tot verwarring leiden. Deze is daarom aangepast.

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 19:58

Goed zo van de Nieuwsredactie!!

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 19:59

easygoing schreef:
s0173957 schreef:
Wederom, lezen kunnen er velen niet.

Ze komen wél aan de start, maar in de Grand Prix die meetelt als qualifier voor de Special, en niet die voor de Kür...

Begrijpend lezen, is dat een vak dat jullie in de lagere school niet krijgen ofzo?

Andere de grond in trappen heb jij duidelijk wel als hoofdvak gevolgd.
|o

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Het kan natuurlijk ook een combinatie zijn van niet helemaal duidelijk geschreven en goed gelezen zijn.
Ondanks mijn herhaalde poging (tot 3x toe) was het mij niet helemaal duidelijk wat ze nu precies bedoelden. Volgens norman van sommigen onder ons kan ik dus niet lezen. Tja.....

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 20:00

Ayasha schreef:
Elin_ schreef:
Ook die so17 blabla.

ja want al de rest reageert zo respectvol _O-

Ook zei ik niet alleen of doelde je niet op die so17 en nog een reeks getallen

ullaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 20:01

De vraag is of dit dan wel een gepast deelnemers veld gaat vormen en dat er wederom besloten word niet te verschijnen.
iemand met zoveel internationale ervaring weet hoe de regels zijn ( ik bedoel de eigenaresse en de heer Schockemohle )

Hopen een uitzondering vind ik niet gepast.

easygoing

s0173957 schreef:
Wat doet hier dan bijna iedereen met Rath?
Niet lezen wat er staat, insinueren, de man nog niet eens een eerlijke kans geven...

Laat hem eerst wat wedstrijden met een goeie voorbereiding starten en ga dan objectief bekijken...

Volgens mij zijn er ook meer dan genoeg mensen die hem die kans wel gunnen maar de gang van zaken op z'n zachts gezegd nogal vreemd vinden. Maar denk je nou echt dat Rath iets van onze meningen aantrekt en denk je nou echt dat hij zit te wachten om verdedigd te worden door mensen zoals jij? Kom op grow up.
Ieder z'n eigen mening en ja die kan anders zijn dan die van bv jou nou so be it, het is niet nodig om dan direct weer met het belerende vingertje klaar te staan.
Laatst bijgewerkt door easygoing op 27-05-11 20:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Elin_ schreef:

jawel en zo onrespectvol vond ik hem niet ma goed, ik denk dat het een stukje Vlaamse humor is wat hem parten speelt in deze.

Edit: kwoot verkloot
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 27-05-11 20:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 20:02

@s0173957
dank je wel, dat is leuk om te lezen :j De titel was voor verbetering vatbaar, en dat hebben we dus aangepast.

Ik stel wel aan iedereen die het zich mag aantrekken voor dat we de discussie nu weer on topic brengen, en bovendien op een wat vriendelijker toon houden.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 20:04

easygoing schreef:
s0173957 schreef:
Wat doet hier dan bijna iedereen met Rath?
Niet lezen wat er staat, insinueren, de man nog niet eens een eerlijke kans geven...

Laat hem eerst wat wedstrijden met een goeie voorbereiding starten en ga dan objectief bekijken...

Volgens mij zijn er ook meer dan genoeg mensen die hem die kans wel gunnen maar de gang van zaken op z'n zachts gezegd nogal vreemd vinden. Maar denk je nou echt dat Rath iets van onze meningen aantrekt en denk je nou echt dat hij zit te wachten om verdedigd te worden door mensen zoals jij? Kom op grow up.
Ieder z'n eigen mening en ja die kan anders zijn dan die van bv jou nou so be it, het is niet nodig om dan direct weer met het belerende vingertje klaar te staan.

maakt dat uit of hij er op zit te wachten? Volg je eigen raad op zou ik zo zeggen, ieder zijn mening dus ook s0173957 (kon je een nog moeilijkere naam nemen? _O-)

Enik kan het enkel met hem eens zijn. (waar gaan we dat schrijven..)

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 20:09

Het is een verschil tussen je mening uiten en op een onrespectvolle manier andere mensen hun mond willen snoeren omdat die mensen het niet met jou eens zijn.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 20:10

Ayasha schreef:
Elin_ schreef:

jawel en zo onrespectvol vond ik hem niet ma goed, ik denk dat het een stukje Vlaamse humor is wat hem parten speelt in deze.

Edit: kwoot verkloot

Ik heb hier geen zin in. Ik wijs er gewoon op voor en WEER een slotje op een toppic moet..

tiger27

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 20:11

zo zijn de messen geslepen beetje aardig blijven tegen elkaar niet iedereeen is snel van begrip en was niet erg duidelijk
Ben wel benieuwt nu naar toot en rath hij rijd hem nu denk wel een half jaartje denk ik laat maar zien wat ze kunnen samen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 20:12

easygoing schreef:
Het is een verschil tussen je mening uiten en op een onrespectvolle manier andere mensen hun mond willen snoeren omdat die mensen het niet met jou eens zijn.

je bedoelt de mond snoeren zoals zeggen dat hij niet met een vingertje hoeft te staan zwaaien? ;) pot en ketel, ma goed. Doet er niet toe.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 20:14

Ayasha schreef:
easygoing schreef:

je bedoelt de mond snoeren zoals zeggen dat hij niet met een vingertje hoeft te staan zwaaien? ;) pot en ketel, ma goed. Doet er niet toe.

Pot is hier wel heel anders dan de ketel.
Kan aan mij liggen hoor maar zijn en mijn reacties zijn toch behoorlijk verschillend van elkaar.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 20:16

Gut wat is de wereld toch vol van gelovigen

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 20:16

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 20:18

Ik hoop dat we het kunnen volgen op internet. Ik wil hem graag zien. Ik hoop dat het doorgaat.

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 20:29

Ik ben erg benieuwd! Ik vind het eigenlijk wel normaal voor hun eerste wedstrijd, dat ze niet aan de WDM gaan meedoen. Maar dan hadden ze ook neit zo hoog van de toren moeten blazen lijkt me..

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 20:35

vur schreef:
Ik hoop dat we het kunnen volgen op internet. Ik wil hem graag zien. Ik hoop dat het doorgaat.

Ha ha understatement :D

watjijwil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 20:37

Ach er komt vast, wel weer wat nieuws dat die weer niet mee doet zoals gewoon. :z

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 20:42

sarabande schreef:
vur schreef:

Ha ha understatement :D

hihiii inderdaad :')

Thorstensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 20:50

Zou iemand die hier meer verstand van heeft mij please kunnen uitleggen wat CDI5* en CDI3* betekend??? :o

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 20:55

TanteSabien schreef:
BaileyMix schreef:
Ik denk dat als Totilas bij deze ruiter blijft zijn carrière een eind klaar is :n Vast een goede ruiter, maar ik denk dat ze Totilas beter bij Gal hadden kunnen houden. Zeg nou zelf, sinds de verkoop is er niets dan pech bij Totilas. Wanneer gaan ze het inzien!
Helemaal mijn gedachten.

Begrijp me niet verkeerd, ik gun het Rath echt wel hoor maar wát een hoop onzin is er al verkondigd sinds Totilas weg is bij Edward >;)
Terug met dat paard dus :)*

_/-\o_
Dan weer een hoefzweer, nu snappen ze de regeltjes niet.. Volgende keer zit Totilas een scheet dwars en gaan ze niet, dus hup, terug naar Eddie ermee *\o/*