Ook die so17 blabla.
Respectvol reageren is wel zo netjes
We zijn geen 3 jaar meer..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
easygoing schreef:s0173957 schreef:Wederom, lezen kunnen er velen niet.
Ze komen wél aan de start, maar in de Grand Prix die meetelt als qualifier voor de Special, en niet die voor de Kür...
Begrijpend lezen, is dat een vak dat jullie in de lagere school niet krijgen ofzo?
Andere de grond in trappen heb jij duidelijk wel als hoofdvak gevolgd.

s0173957 schreef:Wat doet hier dan bijna iedereen met Rath?
Niet lezen wat er staat, insinueren, de man nog niet eens een eerlijke kans geven...
Laat hem eerst wat wedstrijden met een goeie voorbereiding starten en ga dan objectief bekijken...
Elin_ schreef:Ook zei ik niet alleen of doelde je niet op die so17 en nog een reeks getallen
easygoing schreef:s0173957 schreef:Wat doet hier dan bijna iedereen met Rath?
Niet lezen wat er staat, insinueren, de man nog niet eens een eerlijke kans geven...
Laat hem eerst wat wedstrijden met een goeie voorbereiding starten en ga dan objectief bekijken...
Volgens mij zijn er ook meer dan genoeg mensen die hem die kans wel gunnen maar de gang van zaken op z'n zachts gezegd nogal vreemd vinden. Maar denk je nou echt dat Rath iets van onze meningen aantrekt en denk je nou echt dat hij zit te wachten om verdedigd te worden door mensen zoals jij? Kom op grow up.
Ieder z'n eigen mening en ja die kan anders zijn dan die van bv jou nou so be it, het is niet nodig om dan direct weer met het belerende vingertje klaar te staan.
)

Ayasha schreef:Elin_ schreef:Ook zei ik niet alleen of doelde je niet op die so17 en nog een reeks getallen
jawel en zo onrespectvol vond ik hem niet ma goed, ik denk dat het een stukje Vlaamse humor is wat hem parten speelt in deze.
Edit: kwoot verkloot
easygoing schreef:Het is een verschil tussen je mening uiten en op een onrespectvolle manier andere mensen hun mond willen snoeren omdat die mensen het niet met jou eens zijn.
pot en ketel, ma goed. Doet er niet toe. 
Ayasha schreef:easygoing schreef:Het is een verschil tussen je mening uiten en op een onrespectvolle manier andere mensen hun mond willen snoeren omdat die mensen het niet met jou eens zijn.
je bedoelt de mond snoeren zoals zeggen dat hij niet met een vingertje hoeft te staan zwaaien?pot en ketel, ma goed. Doet er niet toe.
TanteSabien schreef:BaileyMix schreef:Helemaal mijn gedachten.Ik denk dat als Totilas bij deze ruiter blijft zijn carrière een eind klaar isVast een goede ruiter, maar ik denk dat ze Totilas beter bij Gal hadden kunnen houden. Zeg nou zelf, sinds de verkoop is er niets dan pech bij Totilas. Wanneer gaan ze het inzien!
Begrijp me niet verkeerd, ik gun het Rath echt wel hoor maar wát een hoop onzin is er al verkondigd sinds Totilas weg is bij Edward![]()
Terug met dat paard dus