En dat dan dat eindeloos spinnen

En dat eerste filmpje ga ik compleet van over mijn nek.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:tellom schreef:Leuk he dat western rijden
Vind dat wel een zéér overdreven reactie. In elke sport zitten rotte appels!
>.<
Maar goed, juist na zulke filmpjes te tonen zakt de westernsport weer onder de grond.
En let goed op wat ik typ, ben het er ook niet mee eens. Maar ik zit niet op het paard, en ik was er niet bij - dus heb ik ook geen reden om te oordelen.
Iedere ruiter doet het op zijn manier.
Cayenne schreef:Misschien ligt het aan mij, maar is die spinnende palomino niet Rieky Young met haar nieuwe paard Brady Chex?
Het deelname nummer klopt in ieder geval wel.
Toekie schreef:Cayenne schreef:Misschien ligt het aan mij, maar is die spinnende palomino niet Rieky Young met haar nieuwe paard Brady Chex?
Het deelname nummer klopt in ieder geval wel.
Dat ziet iedereen. Maar jij bent de eerste die het hardop durft te zeggen.
Mindim schreef:Ik vind dat je best een oordeel kan geven over een filmpje van 3 minuten, het is geen foto die uit zijn verband gerukt wordt.
xDenies schreef:Mindim schreef:Ik vind dat je best een oordeel kan geven over een filmpje van 3 minuten, het is geen foto die uit zijn verband gerukt wordt.
Tja, en dan ben ik toch echt van mening.
Elke sport heeft rotte appels, en dat hoeft niet uitgemolken te worden.
Stuur er dan een dierenbescherming op af als je er zo op fel tegen bent.
En ik had precies zo gereageerd als het om een andere tak ging hoor .. Want was los je op met elkaar nu de haren in te vliegen?
Dacht niets ...
Maar goed.
Cayenne schreef:Ja, ik wil niemand door het slijk halen en heb ook absoluut niets tegen haar hoor
Was alleen benieuwd en nadat ik haar op de WEG heb gevolgd toen herkende ik haar.
Ik vind haar rijden eigenlijk niet zo schokkend op het filmpje.