Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoeska27 schreef:Elisa2 schreef:Arm dier zeg,zo'n stom ongeluk met zo'n onoplettende bestuurder.
Ik lees nergens dat de bestuurder niet aan het opletten was of met andere dingen bezig was. Misschien is hij/zij wel onwel geworden en kwam daardoor op de verkeerde weghelft terecht. Niet oordelen als je het hele verhaal niet kent!
Blijft natuurlijk verschrikkelijk voor de eigenaar van het paard, zoiets hoop je nooit mee te maken.
Fiefster schreef:'Een pieppiep Audi die nog even snel wilde inhalen', was het eerste wat ik dacht, eerlijk gezegd.
Maar, dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn. We kennen het verhaal niet.
Een regelrechte nachtmerrie voor de paarden en de eigenaren, dat staat wel vast.
Verschrikkelijk...
Ook mijn gedachten... XLeandrosX schreef:Wat een verdrietig ongeluk. Heel veel sterkte voor de eigenaren van dit paard.
Ik vind het altijd leuk om met mijn paardje op pad te gaan, maar het leukste is thuiskomen...veilig en wel. Dan pas kan ik echt (na)genieten van een dagje op pad met mijn paard.
We weten natuurlijk niet waarom die audi bestuurder zo hard reed en op de verkeerde weghelft. Ik heb zelf ook wel eens heel hard gereden om met mijn hond met een maagkanteling zo snel mogelijk bij de DA te komen. En ook toen mijn zoontje een ongeluk had gehad en ik heel snel naar het ziekenhuis moest. Toen heb ik ook vast veel fouten gemaakt onderweg, maar gelukkig zonder gevolgen. Je weet het nooit waarom iemand zo hard rijdt. Dus niet gelijk oordelen.