NHB Deurne stuurt hoofdinstructeur naar huis

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

millennium

Re: NHB Deurne stuurt hoofdinstructeur naar huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 22:48

Maar bij In Holland draaide het om niet bekwaam genoeg etc. Als er iemand bij het NHB Deurne bekwaam en competent genoeg is dan is het Mevr. Schreuder wel.

Maaaikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 23:04

Ik denk dat dit genoeg zegt over de kwaliteit van de school die steeds harder achteruit loopt (of holt...) Ik heb er ook zelf opgezeten en vind het echt ontzettend jammer wat er van over blijft.....

Jasmijn1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 23:35

misz_tashaa schreef:
Verder zijn weg gestuurd volgens de verhalen:
Remco Zuidam
mvr kubovitz (gaf engels)
En toon volgens mij (oude instructeur hoefsmid)

Wel fijn dat er eindelijk controle gehouden word door iemand die boven de deurne instructeurs staat..
Misschien komt er nu weer wat structuur terug op school.. Want het slaat allemaal nergens meer op.. idd net een ponykamp..
deze reorganisatie hadde ze 4 jaar eerder moeten doen..

Remco was er van de week nog!

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 23:37

Ik lees dat ik op tijd gestopt ben! :)
Zonde, waren kundige instructeurs!

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 23:37

Ik ben erg benieuwd hoe dit in elkaar zit..

sMieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 23:40

leuke vent he piet :P
Gelukkig is hij bij ons weg ;)
sterkte!

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 23:49

Appart bericht. Als het werkelijk bezuinigingen was geweest, dan waren deze mensen niet per direct op non-actief gezet. Dan was het contract gewoon stop gezet, en was het al langer bekent dat het ontslag eraan zat te komen. Een paar maanden, zeg maar.
Zelf nooit op Deurne gezeten, maar al van meerderen gehoord dat Deurne niet meer is wat het pakweg 15 jaar geleden was. Zonde.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 09:06

Ik heb 13 jaar geleden op Deurne gezeten, toen is mevr Schreuder gekomen.
Maar toen is dat niet zonder slag of stoot gegaan.
Heb geen zin in Pb's . Maar ik weet wel dat waar twee vechten twee schuld hebben ;)
Mevr. S id ook niet heilig.

prince_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 09:47

Eindelijk gerechtigheid !!! _/-\o_

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 09:47

prince_kiss schreef:
Eindelijk gerechtigheid !!! _/-\o_

Eeh sorry?

prince_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 09:50

Heb ook met haar te maken gehad op mijn opleiding; heb haar alles behalve sympathiek gevonden.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 09:52

prince_kiss schreef:
Heb ook met haar te maken gehad op mijn opleiding; heb haar alles behalve sympathiek gevonden.

Goede instructeurs hoeven niet sympathiek te zijn, die moet kennis van zaken hebben. En dat had ze.

prince_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 09:54

Zij horen ook geen onderscheid te maken tussen leerlingen en iedereen hetzelfde behandelen.

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 09:57

misz_tashaa schreef:
Wel fijn dat er eindelijk controle gehouden word door iemand die boven de deurne instructeurs staat..
Misschien komt er nu weer wat structuur terug op school.. Want het slaat allemaal nergens meer op.. idd net een ponykamp..

Het was 13 jaar geleden al zo. Ik denk niet dat dat ooit zal veranderen.

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 11:10

Girlgamer schreef:
misz_tashaa schreef:

Het was 13 jaar geleden al zo. Ik denk niet dat dat ooit zal veranderen.

Omdat het zo een ponyclub daar is ben ik de opleiding ook maar niet gaan doen. Had genoeg gezien op de intake

Vudress

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 11:43

En dat zegt dan iemand die zonder zadel op een pony rijdt.

Je moet Deurne niet als eindstation zien, maar als middel om je doel te bereiken.

DanceValley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 12:11

Als middel tot wat dan, stallen uitmesten en groomen?
Sorry maar dat kan ook zonder opleiding.
Ook Horse and Health, zelf bij verschillende dierenartsen geweest en de opleiding echt goed bekeken, maar ook zij zeiden, het werk wat je als deurne geschoolt iemand mag doen is hetzelfde als iemand die ongeschoolt is, alleen heb je het papiertje nodig om het te mogen doen.

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 12:15

:= Inderdaad ook gehoord.
Remco ook
Muis staat volgens mij op de lijst, veranderen of eruit....
En de hoefsmid ook?? *ving ik iets van op
En nog een hoop maar daar weet ik zo even de namen niet van.

@Vudress: mbt zonder zadel, zouden ze in deurne eens moeten doen dan valt 3/4 van de leerlingen af.... Ja sorry maar van sommige is het niveau echt schandalig, ken meerdere mensen die gewoon na 3jaar (HBO) gestopt zijn omdat ze in 3jaar nog niks hebben geleerd wat ze nog niet wisten..
Laatst bijgewerkt door Ashley5760 op 20-05-11 12:17, in het totaal 2 keer bewerkt

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 12:17

DanceValley schreef:
Ook Horse and Health, zelf bij verschillende dierenartsen geweest en de opleiding echt goed bekeken, maar ook zij zeiden, het werk wat je als deurne geschoolt iemand mag doen is hetzelfde als iemand die ongeschoolt is, alleen heb je het papiertje nodig om het te mogen doen.

Dus dan is het best nuttig om de opleiding te doen, anders mag je het werk namelijk niet doen :)*

Ik heb verder zelf niks met Deurne, ken de opleidingen ook niet, maar ik vind het een beetje vreemd om een topic als dit te 'misbruiken' om je mening over de opleiding even naar voren te drukken.

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 12:19

Vudress schreef:
En dat zegt dan iemand die zonder zadel op een pony rijdt.

Je moet Deurne niet als eindstation zien, maar als middel om je doel te bereiken.

En wat heeft dat er mee te maken? :+
Zonder zadel op je paard rijden is niks mis mee en is alleen maar goed voor je evenwicht :)*

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 12:22

colette_007 schreef:
@Vudress: mbt zonder zadel, zouden ze in deurne eens moeten doen dan valt 3/4 van de leerlingen af.... Ja sorry maar van sommige is het niveau echt schandalig, ken meerdere mensen die gewoon na 3jaar (HBO) gestopt zijn omdat ze in 3jaar nog niks hebben geleerd wat ze nog niet wisten..

Precies mijn mening :)
Ik heb daar de intake gereden en dat was zo simpel als t maar kon
En ik heb daar mensen zien rijden van de opleiding zelf zien rijden die misschien net aan een L proef zouden kunnen rijden maar echt niet meer als dat. En idd als je die zonder zadel op een paard zou zetten zouden ze er zo vanaf vallen :+

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 12:25

Tja het meest 'bezwaarlijke' na jaren van studie over de nhb deurne... Vind ik nog dat je als leerling gewoon je opleiding kan kopen bij wijze van (tenminste een heel groot gedeelte daarvan).
Lees: pa en ma hebben veel geld, kopen een ex GP paard en daar gaat dochter/zoonlief even een leuk L/M proefje mee rijden en hej hij/zij slaagt gewoon :')

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 12:26

colette_007 schreef:
Tja het meest 'bezwaarlijke' na jaren van studie over de nhb deurne... Vind ik nog dat je als leerling gewoon je opleiding kan kopen bij wijze van (tenminste een heel groot gedeelte daarvan).
Lees: pa en ma hebben veel geld, kopen een ex GP paard en daar gaat dochter/zoonlief even een leuk L/M proefje mee rijden en hej hij/zij slaagt gewoon :')

Tsja, welkom in de paardenwereld :D :+

DanceValley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 12:28

Wendy schreef:
DanceValley schreef:

Dus dan is het best nuttig om de opleiding te doen, anders mag je het werk namelijk niet doen :)*

Ik heb verder zelf niks met Deurne, ken de opleidingen ook niet, maar ik vind het een beetje vreemd om een topic als dit te 'misbruiken' om je mening over de opleiding even naar voren te drukken.

Als je het ervoor over hebt om een dure opleiding te doen, je papiertje te halen en vervolgens werk te doen wat een ongeschoolt iemand ook kan, en daar ook naar betaald krijgen. Dan is de opleiding wel geschikt :)

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 12:37

DanceValley schreef:
Als je het ervoor over hebt om een dure opleiding te doen, je papiertje te halen en vervolgens werk te doen wat een ongeschoolt iemand ook kan, en daar ook naar betaald krijgen. Dan is de opleiding wel geschikt :)

Er is zoveel werk wat een ongeschoold persoon ook kan doen, maar niet mag doen vanwege het ontbreken van een papiertje (bijvoorbeeld achter de kassa van de supermarkt) waardoor het vaak toch wel handig is om het papiertje dan toch maar te halen. Maar dat zegt niks over de opleiding...

Er zijn ook zoveel opleidingen die in feite opleiden voor werkloosheid, omdat er simpelweg geen werk in is. Maar dat zegt niets over de inhoud van die betreffende opleiding. Net zoals jouw opmerking ook niks zegt over de inhoud van deze opleiding. Het zegt alleen iets over de vraag of je na de opleiding een leuke, uitdagende goedbetaalde baan kunt krijgen.