Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
misz_tashaa schreef:Verder zijn weg gestuurd volgens de verhalen:
Remco Zuidam
mvr kubovitz (gaf engels)
En toon volgens mij (oude instructeur hoefsmid)
Wel fijn dat er eindelijk controle gehouden word door iemand die boven de deurne instructeurs staat..
Misschien komt er nu weer wat structuur terug op school.. Want het slaat allemaal nergens meer op.. idd net een ponykamp..
deze reorganisatie hadde ze 4 jaar eerder moeten doen..
misz_tashaa schreef:Wel fijn dat er eindelijk controle gehouden word door iemand die boven de deurne instructeurs staat..
Misschien komt er nu weer wat structuur terug op school.. Want het slaat allemaal nergens meer op.. idd net een ponykamp..
Girlgamer schreef:misz_tashaa schreef:Wel fijn dat er eindelijk controle gehouden word door iemand die boven de deurne instructeurs staat..
Het was 13 jaar geleden al zo. Ik denk niet dat dat ooit zal veranderen.
DanceValley schreef:Ook Horse and Health, zelf bij verschillende dierenartsen geweest en de opleiding echt goed bekeken, maar ook zij zeiden, het werk wat je als deurne geschoolt iemand mag doen is hetzelfde als iemand die ongeschoolt is, alleen heb je het papiertje nodig om het te mogen doen.
colette_007 schreef:@Vudress: mbt zonder zadel, zouden ze in deurne eens moeten doen dan valt 3/4 van de leerlingen af.... Ja sorry maar van sommige is het niveau echt schandalig, ken meerdere mensen die gewoon na 3jaar (HBO) gestopt zijn omdat ze in 3jaar nog niks hebben geleerd wat ze nog niet wisten..
colette_007 schreef:Tja het meest 'bezwaarlijke' na jaren van studie over de nhb deurne... Vind ik nog dat je als leerling gewoon je opleiding kan kopen bij wijze van (tenminste een heel groot gedeelte daarvan).
Lees: pa en ma hebben veel geld, kopen een ex GP paard en daar gaat dochter/zoonlief even een leuk L/M proefje mee rijden en hej hij/zij slaagt gewoon
Wendy schreef:DanceValley schreef:Ook Horse and Health, zelf bij verschillende dierenartsen geweest en de opleiding echt goed bekeken, maar ook zij zeiden, het werk wat je als deurne geschoolt iemand mag doen is hetzelfde als iemand die ongeschoolt is, alleen heb je het papiertje nodig om het te mogen doen.
Dus dan is het best nuttig om de opleiding te doen, anders mag je het werk namelijk niet doen![]()
Ik heb verder zelf niks met Deurne, ken de opleidingen ook niet, maar ik vind het een beetje vreemd om een topic als dit te 'misbruiken' om je mening over de opleiding even naar voren te drukken.
DanceValley schreef:Als je het ervoor over hebt om een dure opleiding te doen, je papiertje te halen en vervolgens werk te doen wat een ongeschoolt iemand ook kan, en daar ook naar betaald krijgen. Dan is de opleiding wel geschikt