Persoonlijk herkende ik vooral meteen de paarden en namen er toen van... Wist meteen genoeg!
sporten
Geplaatst: 18-05-11 22:02
Deze vrouw denkt ook alleen maar aan geld en nog eens geld
Zij verkoopt slechte paarden
Wat denk je voor al die mensen die bij haar ziek paard hebben gekocht
En nu negen ton eisen bij Stegeman
Nikka
Geplaatst: 18-05-11 22:03
Anne_GTI schreef:
Dit alleen al bewijst maar weer dat er meer gekken loslopen dan dat er opgesloten zitten in een gesticht. Dat mens mist toch serieus een hele schutting aan planken.
tjady
Geplaatst: 18-05-11 22:04
Negatieve aandacht is ook aandacht. Die krijgt ze nu dus weer opnieuw. Ze heeft alleen niet door, dat het haar alleen maar schaadt in plaats van helpt.
ze wil aandacht en dat kijgt ze weer!! en dat vind ze alleen maar mooi. door met zo'n achterlijke eis te komen komt ze WEER op tv en krijgt ze WEER aandacht, ook hier. En zij lacht zich gewoon rot.die kent geen schuldgevoel, geen schaamte. en verzint ook gewoon weer een andere handel en maakt niet uit wat als het maar geld oplevert. Zo staat ze de ene keer met een blokje (of zeg maar gerust hele blok) op SBS6 en vervolgens beeldvullend bij X factor.
Nou ben benieuwt wat er uit deze zaak komt denk niet dat een cent eraan gaat verdienen !
hanny_jelke
Geplaatst: 19-05-11 11:01
italiaantje schreef:
ik hoop toch niet dat de vervormde stem op haar echte stem lijkt. Wat een k*t stem heb je dan
haha geweldige opmerking maar je hebt wel gelijk
CoriienRN
Geplaatst: 19-05-11 12:52
het was vanmorgen bij evers staat op. Mooie uitleg van alberto! Ach ik denk dat ik weet wie het is.. ach idd er lopen meer gekken los dan dat ze vast zitten! EN nog erger het over de rug van een paard doen
Ja ik hoorde het ook. Dacht gelijk aan onze paardenhandelaarster, dat werd er niet bij verteld. Maar dus toch. Tja alles voor de aandacht, lijkt mij.
Dakotah
Geplaatst: 19-05-11 14:35
Kende haar niet van stem. Ook niet qua uiterlijk. Maar toen de uitzending begon had ik wel gelijk door wie het moest zijn. De eigenaar idd van de hengst........ En waarom. Nou gewoon door alle negatieve berichten die er al over haar waren. Woon in het Noorden dus kende haar verder helemaal niet.
Rachaell
Geplaatst: 19-05-11 15:00
Mijn pony komt hier ook vandaan, gelukkig nooit problemen gehad. Wel stom van dr dat ze nu weer zo negatief in 't nieuws komt
6 jaar later....Evaluatie: Slachtoffers van malafide praktijken failliet,monddood gemaakt,hoge dierenartskosten,oneerlijke rechtzaken,constante beschuldigingen van Laster en Smaad die vervolgens via dure advocaten ongedaan dienen te worden gemaakt.
Conclusie: Als slachtoffer wordt je geslacht(offert), louche praktijken gaan onder andere namen en bedrijven gewoon verder, zelfs buiten de Nederlandse grenzen. De oplichter wordt rijker en rijker....
Lang Leve het Nederlandse Rechtsysteem !!!!
kuneira
Geplaatst: 19-05-11 17:51
Volgens mij gaat er maar één iemand verdienen aan deze zaak!
_Hyperion_
Geplaatst: 19-05-11 18:47
Wat ik in het filmpje zie zijn mensen die duidelijk weinig ervaring hebben met paarden (door de manier waarop ze dingen met de paarden doen) en die zo door hun onervarenheid een makkelijke prooi zijn van zo'n vrouw. Wat ontzettend triest is dat zeg!