Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zoepahhpaula schreef:Och...weer een probleem met Nijhof...ze zijn niet de eerste...en vast ook niet de laatste!
Als je daar je merrie dekt moet je ook zelf goed opletten! Ze naaien je zo een oor aan..
besita schreef:Ik vind dit eigenlijk grote opklopperij van de winnende partij en imo heeft Nijhof er echt alles aan gedaan om die partij eerst tegemoed te komen ..ze wilden zelfs de de "juiste" merrie afgeven nadat de fout is vastgesteld ..vergoedingen ed werden afgeslagen ..tja
Brainless schreef:besita schreef:Ik vind dit eigenlijk grote opklopperij van de winnende partij en imo heeft Nijhof er echt alles aan gedaan om die partij eerst tegemoed te komen ..ze wilden zelfs de de "juiste" merrie afgeven nadat de fout is vastgesteld ..vergoedingen ed werden afgeslagen ..tja
Maar ook de aankoop terugdraaien en de extra kosten vergoeden?
Een rechter probeert altijd nog in deze gevallen of ze er beide uitkomen, lukt het niet dan doen ze een uitspraak. Deze is negatief uitgevallen voor Nijhof.
_taane_ schreef:Mijn ruin komt ook van teamnijhof
Hier kreeg ik een duplicaat bij die ook niet klopt
Ze hebben hem mij als 3 jarige ruin verkocht
De tandarts bleek later te komen, en mijn dierenarts. Maar toen bleek hij al 4 of 5 te zijn.
Hier heb ik ook al eerder een blog van gemaakt omdat ik heel graag wil weten wie mijn ruin wel is.
Ik ben super gek met hem en zou hem nooit weg doen.
Maar het is natuurlijk wel fijn om te weten wie ik eigenlijk op stal heb staan.
PercyLeen schreef:_taane_ schreef:Mijn ruin komt ook van teamnijhof
Hier kreeg ik een duplicaat bij die ook niet klopt
Ze hebben hem mij als 3 jarige ruin verkocht
De tandarts bleek later te komen, en mijn dierenarts. Maar toen bleek hij al 4 of 5 te zijn.
Hier heb ik ook al eerder een blog van gemaakt omdat ik heel graag wil weten wie mijn ruin wel is.
Ik ben super gek met hem en zou hem nooit weg doen.
Maar het is natuurlijk wel fijn om te weten wie ik eigenlijk op stal heb staan.
En heb je daar ooit melding van gemaakt bij Nijhof?
Jeetje deze verhalen zijn niet al te best voor hun naam
Brainless schreef:besita schreef:Ik vind dit eigenlijk grote opklopperij van de winnende partij en imo heeft Nijhof er echt alles aan gedaan om die partij eerst tegemoed te komen ..ze wilden zelfs de de "juiste" merrie afgeven nadat de fout is vastgesteld ..vergoedingen ed werden afgeslagen ..tja
Maar ook de aankoop terugdraaien en de extra kosten vergoeden?
Een rechter probeert altijd nog in deze gevallen of ze er beide uitkomen, lukt het niet dan doen ze een uitspraak. Deze is negatief uitgevallen voor Nijhof.
zoepahhpaula schreef:Och...weer een probleem met Nijhof...ze zijn niet de eerste...en vast ook niet de laatste!
Als je daar je merrie dekt moet je ook zelf goed opletten! Ze naaien je zo een oor aan..
juliomariner schreef:zoepahhpaula schreef:Och...weer een probleem met Nijhof...ze zijn niet de eerste...en vast ook niet de laatste!
Dit soort ongefundeerde opmerkingen op internet zetten is niet alleen heel schadelijk voor degene waar het over gaat maar is vind ik ook erg dom van de boodschapper.
Kom dan met het hele verhaal eniet niet alleen je veroordeling.
Als Nijhof het zo slecht deed waren ze nooit zo groot geworden, maar hoge bomen vangen veel wind.