Vernieuwingen forumbeleid Bokt.nl

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 12:19

Op zich best goed als er dan maar niet met 2 maten gemeten wordt.
Want dan zou het voor gebruikers die niet zo lekker liggen bij het team het extra moeilijk worden en zullen nog meer op hun handen moeten blijven zitten omdat anders de consequenties nog zwaarder zijn dan voorheen.
Dus...als er echt, écht niet (meer) met 2 maten gemeten wordt denk ik dat het erop vooruit kan gaan.

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 12:52

ElineS schreef:
Citaat:
en nieuw artikel in de regels is het vijfde: Hinderen van andere gebruikers. Op het moment dat een gebruiker veel overlast voor anderen veroorzaakt zonder direct andere regels te overtreden, kunnen de moderators op basis van dit artikel toch ingrijpen

Deze nieuwe regel is een zeer slimme regel. Ik zie vaak genoeg hinder in topics, maar dat er dan niets aan gebeurd omdat niemand echt een regel overtreed, hoewel het gedrag van bepaalde personen dan wel zeer vervelend is.

Ik kan me hier zo gauw niks bij voorstellen. Heeft iemand misschien een voorbeeld?

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 21:57

Ik kan niet zo snel een voorbeeld vinden, maar ik beeld me er dit bij in eigenlijk:

Stel dat persoon A een topic maakt over haar paard en ze word in dat topic constant lastig gevallen door persoon B die andere onderwerpen van voorgaande topics op een nare manier erbij haalt. Of persoon B kent persoon A van andere internet fora's of misschien wel persoonlijk en gooit er van alles bij, op een hele vervelende manier. Onderwerpen die ook nog niets te maken hebben met het nieuwe topic van persoon A... Waardoor het hele topic toch aardig naar en vervelend word omdat er iemand zit te stoken. Er worden geen regels overtreden, in principe, maar persoon B is toch best veel mensen tot last die over haar/zijn gedrag aan het heen vallen zijn en willen dat ze/hij nu ophoud met het erbij halen van offtopic dingen of het constant herhalen van dingen. Dan kan er nu misschien wel iets aan gedaan worden.

Zo beeld ik me eigenlijk een beetje het doel van die regel in. Correct me if I'm wrong ofcourse.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 16:26

Weet nog niet of dit een enorme vooruitgang zal worden maar goed ik geef het het voordeel van de twijfel.
Overigens mag ik dan hopen dat de modjes ook wat sneller en accurater gaan reageren op pb's?
Bv een mod die in een pb nogal op de man speelt en dreigt met een ban maar nooit meer van zich laat horen en als ik dan vraag hoe of wat geen antwoord krijg. Ook andere modjes gaven mij geen antwoord op mijn vraag.