Alle zebra's gaan springen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_Pretty schreef:Ik vind het ook niet echt top hoor, KellyDV.
Ten 1e vind ik haar te lang, ten 2e zijn die dieren er niet op gebouwd, en ten 3e snap ik sowieso al niet dat je een kudde dier met zn 2en houd, terwijl die beestjes lekker in het wild op de savanne horen...
Ten 1e vind ik haar te lang, ten 2e zijn die dieren er niet op gebouwd, en ten 3e snap ik sowieso al niet dat je een kudde dier met zn 2en houd, terwijl die beestjes lekker in het wild op de savanne horen...
smeetjoew schreef:Wtf. Denk dat dit een Zebra is die het bijna niet beter kon treffen. Denk dat als je 't 'm zou vragen, hij echt niet terug zou willen naar de Savanne waar de leeuwen 'm opwachten. Of nee, dierentuinen zijn wel oke? Zou je daar bezorgder om maken.
Dat beest leeft zo ongeveer in een walhalla.
En ja, er horen zo veel dingen anders. Paarden horen niet in boxen, honden en katten horen geen brokken te eten.... Give me a break.