Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wopkelover schreef:hele oude paarden .
kunnen echt zo mager worden . omdat ze de voedingstoffen niet goed meer op kunnen nemen .
zo heb ik daar al vaker gevallen van gehoort
verder zijn ze dan nog helemaal gezocht .
er is hier ook ooiteen man in de polder geweest die 2 oude paarden had staan
34 en 36 geloof ik
die waren ook brood en brood mager.
maar kregen het beste voer en worden zorgvuldig in de gaten gehouden door de DA.
na voor de 20ste keer de dierenbescherming op bezoek te hebben gehad
heeft hij een bord in zijn wei geplaats .
NEE DEZE PAARDEN WORDEN NIET VERWAARLOOST!!!! ze zijn gewoon oud .
ik ken vele oudjes , en niet 1 die er zo mager bij loopt , tuurlijk mogen oudjes botje tonen , maar bij dit bruine paard kan je geen gram vlees meer vinden , en vind het er niet paard waardig uit zien. hoe moet dit paard ooit lekker kunnen liggen op zijn gratenpak , dat kan toch nooit meer lekker liggen ?? als hij al ooit weer omhoog komt want spieren om zichzelf omhoog te hijsen kan ik er ook niet op vinden. frangelica schreef:die langen hoeven kun je die ook ff verklaren dan ??
dat heeft niks met oud te maken...het is niet 1 ding zijn er meerdere !
mijn maag draait om....ba mensen zo met beesten om kunnen gaan.....hetzelfde doen met hun...
Larabello schreef:ik terg en verneder niemand maar die roddels over moniek moeten nu eenmaal stoppen wat als moniek nu niet moniek was, wat als de HACH niet van moniek hebben jullie derden dan nog zo van die commentaar!
ik ben 22 jaar oud en ben in de paardenwereld geboren! jaren ervaring van over de wereld heeft mij geleerd dat er maar één ding belangrijk is en dat is het welzijn van de dieren en in mn nauwe de paarden! Al is dat nu bij de HACH, TOHL of een andere instantie maakt mij niet uit! Elk levend wezen verdiend een waardig leven met waardige verzorging.
Het enige wat ik vraag is STOP die roddels, geloof je de HACH niet kom gerust ten alle tijde langs op de locatie en zeg dan je mening in het gezicht van de persoon zelf en niet via dit kinderachtige internet zonder gezicht en identiteit!
Je loopt mensen uit te schelden en praat zonder enig respect tegen ons.
potverdikkie schreef:Gaat weer lekker hier.
Of het zin heeft omzelf te reagere?, geen idee.... Al jaren knok ik tegen botte koppen.
Waarom zou een paard/pony wat hier ondergebracht wordt, hersteld is, niet meer bereden mogen worden?
Waarom mag zo'n dier geen 3 uur per week een kind op de rug?
En nee, onze manege draait niet enkel met dit soort paarden. Wat een onzin weer.
Misschien wel bij dezelfde mevrouw. Coentjuh schreef:Arme paarden.. Hopelijk knappen ze gauw op bij iemand die wel de liefde er voor over heeft. Wopkelover; Oude paarden hoeven er toch niet zo uit te zien...!
Is er trouwens meer bekend over de eigenaar/eigenaresse? Mijn witte Arabierenvriendje heeft zo'n 9 jaar geleden ook in Sint Job In 't Goor gestaan. Hij zou Corragio heten (toen), is inmiddels 21 jaar oud. Vanuit bronnen heb ik ook begrepen dat hij het niet zo best had toenMisschien wel bij dezelfde mevrouw.
Coentjuh schreef:Nee dat denk ik helemaal niet, weet niet waar je dat vandaan hebt?
Zou alleen wel wat meer willen weten van 'Corragio aka Coen Sharak', afstamming, nakomelingen, headshaking syndroom, foto's van vroeger en ga zo maar door. Maar misschien stond ie wel ergens anders in Sint Job In't Goor.
Zou graag wat meer over zijn verleden willen weten. Kun jij mij dat misschien vertellen
fuego3 schreef:t loopt een beetje uit de hand hier in het topic , lijkt me niet dat de paarden daar iets aan gaan hebben ,,,,

)Magnummm schreef:fuego3 schreef:t loopt een beetje uit de hand hier in het topic , lijkt me niet dat de paarden daar iets aan gaan hebben ,,,,
No comment, maar volgens mij komt dat door dat een of andere brutale aap hier ff de boel heeft laten ontploffen door mensen respectloos uit te schelden en te bekritiseren en gigantisch loopt uit te dagen, om vervolgens de schuld op een ander te kunnen schuiven.
Als ze alleen hier op bokt is gekomen om de boel te terroriseren en oorlog te voeren zeg ik:
(dit is niet naar jou bedoeld hoor fuego3)
HF96, verbiedt een ander uw eigen daden niet.
potverdikkie schreef:Coentjuh schreef:Nee dat denk ik helemaal niet, weet niet waar je dat vandaan hebt?
Zou alleen wel wat meer willen weten van 'Corragio aka Coen Sharak', afstamming, nakomelingen, headshaking syndroom, foto's van vroeger en ga zo maar door. Maar misschien stond ie wel ergens anders in Sint Job In't Goor.
Zou graag wat meer over zijn verleden willen weten. Kun jij mij dat misschien vertellen
Ik heb geen idee of het hetzelfde paard betreft. Dus kan ik er ook niets over zeggen. Sorry
10 jaar geleden stond hij in Sint Job In't Goor. Toen nog hengst en toen rond de 10 jaar. Misschien zijn deze drie paarden nakomelingen van hem, aangezien de leeftijd nog wat onbekend lijkt. Of is de eigenaar te bereiken ivm een aantal vragen van mij over Coen. Maar natuurlijk weet ik niet zeker of dat dezelfde is.