Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kirsten19 schreef:Aan de andere kant toch ook wel een beetje jaloersdat zij paarden tot hun beschikking krijgen die al goed getraind zijn en waar de vorige trainers/eigenaars wel 70+ scores mee hebben gehaald. En dat ik die kans niet heb wegens geld- en tijdgebrek
.
stef schreef:Ik zeg ook niet dat het makkelijk is Lisa, ik zeg dat het de helft scheelt. Ik vind het jammer dat zo'n bericht de bekende namen overheersen ten opzichte van de winnaars
met pracht scores!! Iris82 schreef:Ik denk dat alle bekendheid helemaal niet slecht is voor de sport.
Zolang de mensen geen onterechte punten krijgen enkel omdat ze bekend zijn, zie ik geen probleem.
, al ken ik helemaal niks van western (behalve dat het die stops er kan uit zien en ze goed getraind zijn). Bekendheid is nooit slecht. quarterH schreef:juist.
en laten we dan al helemaal eens naar echte internationale wedstrijden gaan kijken. zoals de derby's en futurity's in Kreuth en Italie.
daar zetten ze scores neer van 76 met 4 jarigen. das pas niveau.
ben benieuwd wanneer daar eens over geschreven wordt hier. maar nee, daar doen anky en allard niet aan mee dus dan is het niet leuk.....
CounTree schreef:yep. En daar doen ook Nederlanders aan mee. Namen van Nederlanders die binnen de internationale western wereld al jarenlang heel bekend zijn en zeer goed meedraaien op wereld nivo!!
CounTree schreef:Oh, welke Nederlanderse Combinaties deden daar mee dan?? Want wellicht dat "onze" top liever dit weekend dichterbij in Italie rijdt?
Sixey schreef:CounTree schreef:Oh, welke Nederlanderse Combinaties deden daar mee dan?? Want wellicht dat "onze" top liever dit weekend dichterbij in Italie rijdt?
Wellicht weet je niet wat NRBC is? Is al geweest twee weken geleden en als je de topsport zou bijhouden, hoef je mij niet te vragen welke Nederlanders daar aan meedoen.....
?? Nou een 4e plaats, voor Jimmy vd hoeven is tussen die grote jongens niet slecht in mijn ogen met zijn score van 141.5 in de Rookie Proff.