Tot nu toe geen scores om over naar huis te schrijven...
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-11 17:39
Nee, nog niet bekend. Wie kan het nog meer zien? Ik kijk zometeen even Edward en Sisther en zet er dan een verslag op. Daarna ben ik even een uurtje weg maar weer op tijd terug voor de rest van de interessante combinaties.
Lijkt mij ook wel wat ja. Is toch wel leuk om alles te kunnen zien! Hoe duur is zoiets?
Cayenne
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-11 17:44
De prijzen staan op de FEI site. Gave schimmel, alleen in de piaffe doet hij gewoon helemaal niets Als ze zo door gaat staat ze wel aan de leiding straks.
Haha, ik hoop op een kort live verslag. Maar met de score alleen ben ik ook al tevreden
Cayenne
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-11 17:49
Het is nog even wachten op Edward. Ze lopen voor op schema en Edward is niet van plan eerder te starten
Daar is ie
Dallista
Geplaatst: 28-04-11 17:49
Argh, ukkiepuk attendeerde me er net op dat het WK kunstrijden volledig live op NOS.nl is. Ik zou toch gezworen hebben dat ik gisteren niets daarvan kon vinden op die website... dom dom dom dom. Maar goed, dat maakt het nu wel effe ingewikkeld, half laptop / TV scherm met FEI TV en half laptop / TV scherm met de lange kuer paren, hahaha. Bedankt, ukkiepuk!!!