Vandaag laatste kans voor het aanvragen van kaarten OS 2012

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Quetzal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 16:37

Aimee schreef:
Quetzal schreef:
Jammer, voor België is alles uitverkocht helaas..

Hoe kun je dat nou weten? Bij mijn weten is het nog geen 24 juni en de data gelden wereldwijd.

Gehoord van mijn vader, die kaarten trachtte te bestellen. :+
+
Citaat:
Voorraad uitverkocht
26/04/2011

Sold out!

De in de e‑shop verkrijgbare tickets voor de Olympische Spelen van Londen 2012 zijn allemaal verkocht. Maar er zijn nog andere oplossingen...

Alle in de e‑shop verkrijgbare tickets hebben vlug een koper gevonden. Suseia blijft echter voortdurend in contact met het organisatiecomité van de Spelen te Londen om te proberen nog meer tickets te verkrijgen. Dat zou kunnen, wanneer onze Belgische atleten zich de komende maanden onderscheiden in hun respectievelijke sporttakken en meer bepaald in hockey, bij voorbeeld.

Houd uw mailbox dus goed in de gaten: wanneer Londen ons nieuwe tickets geeft, zullen alle op de Suseia-site ingeschreven personen daarover als eersten worden ingelicht per mail.

In afwachting daarvan kunt u altijd uw kans wagen op de officiële site van de Olympische Spelen van Londen, waar er nog plaatsen te vinden zijn volgens een loterijsysteem: www.london2012.com.
.

Bron: Suseia

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Vandaag laatste kans voor het aanvragen van kaarten OS 2012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-11 16:49

Ik vind het een beetje een vage mail en zou wel uitkijken.
Er zijn tegenwoordig erg veel sites die nepkaarten proberen te verkopen en claimen dat er nog meer kaarten aankomen die ze kunnen reserveren. Er wordt ook veel voor gewaarschuwd.

Quetzal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 17:30

Cayenne schreef:
Ik vind het een beetje een vage mail en zou wel uitkijken.
Er zijn tegenwoordig erg veel sites die nepkaarten proberen te verkopen en claimen dat er nog meer kaarten aankomen die ze kunnen reserveren. Er wordt ook veel voor gewaarschuwd.

Ahum.. Deze website is in het nieuws geweest als officiële verkoopsite van tickets voor België enzo dus.. ;)

Aimee

Re: Vandaag laatste kans voor het aanvragen van kaarten OS 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 19:31

Ja, dat is dan de nationale verkoper. In Nederland wordt dat geregeld door het ATP.
De informatie dat het uitverkocht is, is daardoor op zich wel correct. De kaarten die de Belgische organisatie heeft kunnen bemachtigen, zijn namelijk uitverkocht ;)
Slimmer was het geweest om in te schrijven via het internationale verkoopsysteem, is mijn ervaring na twee Olympiades.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 10:42

En, en, en??? Hoe is het met de aanvragen voor kaartjes afgelopen?

Wij hebben in ieder geval kaartjes voor de kür *\o/* *\o/* *\o/* :):) :):) :):) :# :# :#

JJJose

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 17:48

Wij hadden voor drie onderdelen ingeschreven, maar wel met z'n 5-en.. en helaas niks gekregen..
Bij de herkansing zit er geen paardensport bij..